Van P4 tot Game-machine

Status
Niet open voor verdere reacties.
msaa uit en shadows wat lager heb je geen last meer van lag hoor ,
dan kun je gewoon de rest allemaal op high

Ik draai het op ultra met een HD6850 (940/1075) op 1440x900 met Ultra. Gewoon 30-60FPS. No problemo.

Paranoid; Maar wat zijn jouw specificaties? Dezelfde als mijne? :D En welk besturingssysteem draai jij?
En dan nog, met mijn resolutie (1920x1080) nog geen lag op high? ^^

Ik heb een AMD Phenom II X4 955, HD6850, 6GB RAM, Windows 7 Ultimate en ik denk dat je dan geen lagg hebt...

En zijn die gelijkaardig aan die pc die jij hebt samengesteld voor mij? Die specs?

+ Ik moet het wel zeker weten, want ik wil geen rommel :s

nou .. de phenom van paranoid is een stuk krachtiger dan joune maar voor de rest wordt hij hetzelfde

Ze zullen dan zo wel ongeveer gelijk zijn , joune is meer voor multitasking maar je kan er we nog op gamen hoor

Wel, eigelijk heb ik nagedacht, ik zou graag eens een echte goede en stabiele PC hebben met een OS die aan mijn eisen voldoet.. Ik wil gamen, maar ik wil ook een prachtige interface, zoals die MAC OS X die heeft.. Dus ik weet nog echt niet wat voor PC ik ga kopen, kan iemand me hiermee helpen wat ik zou kopen? :s

voor gaming is mac osx geen optie de meeste games ondersteunen alleen windows met uitzondering van the sims 3
dus zul je voor een windows pc moeten gaan
kwa goede stabiele pc's zijn windows pc ook goed zolang je het bij goede A-merk hardware houd
ook licht het vaak aan de gebruiker achter de computer of een pc het lang vol houd en lekker snel blijft
zoals maandelijks Ccleaner draaien en een degenlijke virus scanner etc

Ja, dat is waar.. Maar dus nu mijn laatste vraag aan iedereen hier;

Kan iemand nu eens alles op het rijtje zetten;

WELKE onderdelen moet ik nu kopen zodat ik de laatste games (vooral BF3) op high/ultra kan spelen? (Heb HDD, DVD RW en case al)

daar ga je het met did budget bij lange na niet halen
battlefield 3 is zeer zwaar voor de videokaart je betaald alleen al voor de videokaart ruim 400 euro

het word medium of costum high met wat dingen uit zoals HBAO en het verschil zul je zeker zien

als je je computer snel en stabiel wilt houden, gebruik dan advanced system care
1-2 keer per weg quick care en 1-2 keer per maand deep care
en dan blijft je pc snel en stabiel, en natuurlijk heb je ook een goede virusscanner nodig zoals: microsoft security essentials.

en als os kun je denk ik het beste windows kiezen, want dat is het enige os met veel games.

Ja, beter dan die link die ik heb gegeven gaat het echt niet worden hoor. Dan moet je op de tweedehandse toer. Weet niet of je dat wel wilt.

als je HBAO uit zet en nog wat andere dingen dan wel ook een lager resolutie zal wellicht nodig zijn

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan