Van P4 tot Game-machine

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ firestorm , dat probeer ik hem ook uit te leggen maar luisteren is een andere vak voor hem :D
Die jonge in die filmpje beweegt amper en hij lagd al .. stel je voor die lag die je dan krijg bij t begin van een map waar alle spelers tegenelkaar zijn gedrukt , probeer daar maar eens uit te komen :)

Ja sorry, maar ik heb nog een vriend met zo'n pc en hij speelt op High (1920x1080) met gamebooster en heeft geen lag?

Voor fps online gamers is 30 fps een lag ....
Maar zo op het oog is 30 fps best vloeiend ... als je 10 fps hebt dan pas zie je de lag op het oog.
Je vriend zal wel zo ong rond de 35 fps zitten soms meer soms wat minder.
Maar ik geloof het zowiso niet als hij op High speelt want dan heb je FSAA aan en dat kan je gtx 560 niet aan op high zonder te lagen.
Dan moet je vriend hem zeker op custom hebben met de meeste opties op high en sommige op low of zelfs uit

Ja jongens, wat gaan we nou moeilijk doen? Dan speelt hij maar niet op high! Er is een limiet aan een budget gesteld, en daar horen bepaalde prestaties bij. Vindt hij dit niet genoeg, moet het budget omhoog. We kunnen nu wel een wellus nietus spelletje gaan spelen, maar daar schieten we niks mee op. Wilt hij het op high/ultra spelen moet er een GTX570 in. Klaar.

Nu even mijn bevindingen, een vriend van me heeft exact hetzelfde systeem en hij speelt met medium/high op 50-60FPS op Full HD. Niet alles op high dus. Ultra gaat niet lukken, dan laggt het volgens hem af en toe.

Waarom pak je niet een HD 6870 dan ? goedkoper dan een gtx 560 en veel beter
dan kan je wel beter op high spelen...

De GTX560 is een stukje sneller dan de HD6870. Als jij me de grafiek kan laten zien die anders bewijst geloof ik je.

ik game op mijn sony full hd 40 inch tv en het is gewoon merkbaar dat mijn 6870 een stuk sneller is dan de gtx 560 die ik hiervoor had.
het is HD6850/----->gtx560---> HD6870/-->Gtx560TI

nvm ... koop maar de gtx 560 , mij hoor je niks meer zeggen
Als ik ze zelf allebei getest heb en de 6870 is beter uitgekomen , als jij dit niet gelooft dan weet ik het ook niet meer.
Veel succes met je gtx 560 :)

Ik heb niet gezegd dat ik je niet geloof, maar ik wil wel een goede GPU en ik weet niet welke goed is en niet, + ik moet zekerheid hebben..

wat is je budget ? volgens mij heb je dit nog niet genoteerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan