Vastlopen bij spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Slaapvis zei:
hmpf ik dacht dat het opgelost was toen ik een plak stof van de processor haalde. hij is nu wel van een normale temp van 62 naar 43 gegaan, maar nog vliegt ie eruit. ik kijk verder

Het was ook te mooi om waar te zijn. Wat het dan kan zijn is of je voeding die te licht is, of de cpu die te licht (lees: te langzaam) is icm je videokaart.
 
Weet je ook waar ik kan zien hoeveel stroom alles verbruikt?
in Speedfan staat wel iets met volt enzo maar dat vind ik nogal onduidelijk,
en in Everest heb je dat volgens mij helemáál niet
 
Slaapvis zei:
ik heb trouwens ook een probleem dat de muziek van Fable: The Lost Chapters hapert..

ik heb al andere drivers geïnstalleerd, maar het is nog, en mijn broer heeft nergens last van (hij heeft dan ook een geluidskaart van +100€)
ik heb een Creative SB Audigy 4

En wat gebeurt er als je de geluidskaart er uit haalt en gaat spelen op je onboard geluidskaart? Is dan het hele probleem weg? Dan weet je dat het daar in zit..

Btw: Je voeding is te ligt, zowiezo. Jou kaart vreet al heel veel weg waardoor de rest waarchijnlijk minder stroom krijgt. Staat ook bij de systeemeisen van de kaart. En het verbruik van je pc in watts is te meten met een watt-meter, maar die moet je bij de hand hebben. Omdat je voeding te ligt is zal het aantal watts zo ongeveer het aantal zijn dat je voeding zwaar is.. Idle (als de pc niets doet) zo rond de 250 schat ik..
 
dus al dat vastlopen en sloom doen enzo kan komen door stroomtekort?
hopelijk ligt het dan daaraan, als we het probleem weten is het vast zo opgelost, dan kan ik beter meteen een antec sonata II kast kopen :D als ik daar dan het geld voor heb <:/
daar zit 450 watt al in

OMG al mijn bladwijzers zijn weg uit firefox! niet zo handig :( want hij liep net vast toen ik firefox afsloot

zijn er ook veel kasten met een luchtinlaat in het voorpaneel?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan