vastlopen laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
35 graden valt wel mee voor een harde schijf

was is de gezondheid toestand van je harde schijf in crystaldiskinfo

goed of waarschuwing ?

krijg nu bij de administrator account; het maken van het dialoog venster voor beveiligingsopties door het proces voor het aanmelden is mislukt, daarna een rood kruis met fout beveiligingsopties. daarna blijft het beeld donker

ik snap er vrij weinig van wat je bedoelt

als je een PRINTSCREEN zou kunnen maken zou het misschien wat beter te begrijpen zijn

hier heb je een makkelijk programma voor 7capture : www.7capture.com

ik denk dat je eigenlijk dus aan een nieuwe harde schijf toe bent

en dat is heel vervelend aangezien je alleen windows op de harde schijf hebt staan

als het goed is verkopen ze wel cd,s voor sommige laptops om je laptop te herstellen

je kan er ook over nadenken of je niet beter af bent met een windows installatie cd

of misschien is je harde schijf nog te redden door middel van een backup ervan te maken

een printscreen van crystal disk zou ook wel handig zijn

je kan ook nog even je harde schijf scannen met diagnostisch tools voor je harde schijf

Diagnostische tools

krijg nu in de administrator account; bestand users\michaelvanbruggen\AppData\local\microsoft\windowsdefender\filetracker beschadigd, voer hulpprogramma CHKDSK uit. volgens mij heb ik dit al eerder gedaan en geen verbetering.

chkdsk /r heb je die ook uitgevoerd via CMD (LET OP DE SPATIE !)

cmd wel starten met administrator rechten

Is een Back-up noodzakelijk voor je ?
Zo niet, ga dan terug naar de fabrieksinstellingen.

Het gebruik van Driver Scanners en allerlei Registry Cleaners is absoluut af te raden !

Ga voor Driver Updates alleen naar de Support Site van de fabrikant : http://support.acer-euro.com/drivers/downloads.html

Om systeem en schijf op te schonen gebruik je het beste CCleaner : http://www.filehippo.com/download_ccleaner

Een betrouwbare registry cleaner is Eusing Free Registry Cleaner - http://www.softpedia.com/get/Tweak/Registry-Tweak/Eusing-Free-Registry-Cleaner.shtml
Sreenshots : http://www.softpedia.com/progScreenshots/Eusing-Free-Registry-Cleaner-Screenshot-37273.html

Laatst bewerkt:
is het heel kwalijk dat ik regcleanpro gebruikt heb? voor wat betreft een back up,naar mijn gevoel heb ik de belangrijkste bestanden( foto's en facturen) al overgezet naar mijn externe schijf. kan ik dan zonder probleem terug naar fabrieksinstellingen?

opnieuw vastgelopen in back up van belangrijke bestanden, als ik terugga naar fabrieksinstellingen, staat vista etc er dan nog wel op?

Ik blijf vastlopen wanneer ik belangrijke bestanden overschrijf naar mijn externe schijf. Zou het helpen als ik het overschrijf in veilige modus? Kan dat überhaupt? Hoe schadelijk is het om de computer uit te schakelen via harde reset?

ja moeilijk te zeggen wat je nu moet

ik heb toch ergens het vermoeden dat je harde schijf niet meer goed is

daarom zou een PRINTSCREEN van crystaldiskinfo HANDIG zijn

heb je ook al de diagnostische programma van je harde schijf fabrikant laten draaien ?

je zou de pc ook weg kunnen brengen voor reparatie, omdat je er zelf niet verder mee komt

dit is niet slecht bedoelt maar soms is dit een makkelijkere weg zonder kopzorgen

Laatst bewerkt:
al ik vastloop in de acer recovery, hoe kan ik dan nog het diagnostische programma van de fabrikant laten draaien, als ik niets doe, geeft hij disk error, toets control alt delete, als ik F2 in toets kom ik in het set up programma? en als ik alt F10 doe kom ik in het recovery programma waar hij na 17% vastloopt.

je kan windows dus niet meer opstarten en herstellen lukt ook niet ?

Laatst bewerkt:
nee, hij geeft een disk error, dus ik neem aan dat hij wel gegevens gedelete heeft, maar dat de harde schijf vastloopt in het herstel programma.

ik denk dat je toe bent aan een nieuwe harde schijf

ik vrees het ook, raad jij het aan de harde schijf te vervangen in het geval van een acer van ongeveer 2,5 jaar oud? hoeveel kost dat ongeveer?

ik heb er een gevonden op laptopshop.nl Samsung Spinpoint M7E 640 GB 5400 rpm 8 mb 2,5 inch deze zou geschikt moeten zijn, prijs 56 euro, is dat een aanrader?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan