jackfish
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 sep 2010
Ik begrijp dat er verschillende elementen zijn. Als ik de textbox bijvoorbeeld niet ct_005 noem (om te voorkomen dat een andersoortig element in de array komt) maar txt_000, dan maakt dat voor de foutmelding op onderstaande code niet uit. Werkelijk, ik heb geen idee hoe textboxen nu te gebruiken.
Overigens, onderstaande code verschilt met de code die ik eerder gebruikte om data weg te schrijven naar excel, met het resize(, 550) en de = sn. Zover ik dat begrijp geef je de range van de kolommen aan en stel je de input gelijk aan de array sn. Ook het aangeven dat er pas weggeschreven kan worden vanaf rij 4 (tbl.Rows.Count - 3) los niets op. de foutmelding op onderstaande code blijft.
be advised.
Bekijk bijlage Van userform via array naar excel en document - v2.zip
Code:
.Variables("ct_" & Format(j, "000")) = IIf(Me("ct_" & Format(j, "000")), sn(j), " ")
Overigens, onderstaande code verschilt met de code die ik eerder gebruikte om data weg te schrijven naar excel, met het resize(, 550) en de = sn. Zover ik dat begrijp geef je de range van de kolommen aan en stel je de input gelijk aan de array sn. Ook het aangeven dat er pas weggeschreven kan worden vanaf rij 4 (tbl.Rows.Count - 3) los niets op. de foutmelding op onderstaande code blijft.
Code:
sheets(1).Cells(Rows.Count,1).End(xlup).Offset(1).Resize(, 550) = sn
be advised.
Bekijk bijlage Van userform via array naar excel en document - v2.zip