• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vergelijken en tonen in een ander kleur

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yasminefan

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2006
Hoi,

Ik zit met de volgende vraag:

Welke formule moet ik gebruiken om de kolommen van de EA/prijs (3 kolommen) te vergelijken en de duurste prijs in het rood weer te geven en de goedkoopste in het zwart en bold. Ik zal een lijst bijvoegen met mijn gegevens die ik wil vergelijken, de eerste rij heb ik manueel aangepast om een voorbeeld te laten zien.

Alvast bedankt,

Groetjes
Yasminefan

Bijlagen

Hoi,

De op lossing van koosl, was het geen ik bedoelde. Alleen had ik graag de 2 hoogste waarden in het rood. Maar met deze oplossing ben ik al een hele stap verder. Ik moet namelijk altijd de goedkoopste nemen, en die kan ik nu direct herkennen.
Heel hartelijk bedankt.

Groetjes
:thumb:
Yasminefan

Hoi,

Ikke nog eens.
Is het ook mogelijk om de waarde 0,00 niet te laten mee tellen, omdat dat wil zeggen dat die het product niet heeft. Of moet ik dan de cel gewoon leeg laten?

Groetjes
Yasminefan

Hoi,

Ik heb het gevonden, ik heb er nog een vergelijking bij gezet (als de celwaarde is : tussen de cel MAX en de cel MIN dan rood)

Nogmaals bedankt

Groetjes
Yasminefan
:thumb:

Twee hoogste bedragen in rood, laagste bedrag vet, en nulwaarden niet meetellen.
Hiervoor zijn geen extra kolommen nodig.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan