Verloren bestanden herstellen na formatteren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kunt meerdere bestandstypen selecteren.
Dus jpg en tiff en nef, etc, maar jpg werkt het best

Laatst bewerkt:
Top maar kan ik daarna eventueel nog naar andere typen scannen of moet ik dat in 1 keer aangeven.
En zou je misschien naar het screenshot willen kijken?
Welke optie ik moet kiezen?

Ja ik zag het en daarna? lastig zo telkens wanneer ik een bericht type ben jij er ook eentje aan het typen.

Oh ik lees in de manual dat ik daar voor "other" moet kiezen .. weet ik nu dus al
en daarna zou ik nog de keuze moeten maken tussen Whole - of - Free.
Wat kies ik daar dan?

Laatst bewerkt:
Nu moet ik nog een destination kiezen maar lijk alleen te kunnen kiezen voor C: de interne harde schijf.
Hoe wijzig ik dat?
Screenshot : photorec keuze.jpg
Dat is dit scherm zeker? keuze 2.jpg

Laatst bewerkt:
Heb je "file opt" al geselecteerd?
Met .. ga je een diirectory terug.....

File opt? Ja ik heb de JPG en JPEG geselecteerd, ik neem aan dat je dat bedoeld.

In "fille opt" type "b" om dit op te slaan en quit "File opt" en select "Search"

Laatst bewerkt:
Ik ben daar al uit en zit nu bij het destination scherm zie screenshot
Het moet naar de Toshiba HDD (E: die staat nu ook geselecteerd in photorec .. gewoon weer op enter nu?
Overzicht.jpg

Maak op de toshiba een folder aan en geef deze een naam bv. "recovery"

ok heb ik gedaan en staat nu ook geselecteerd in photorec.. dan op de c-toets drukken?

Ga nu in Windows naar die folder op de toshiba en je ziet de folders "recup_dir1" , "recup_dir2", etc ontstaan met daarin de gevonden jpg bestanden.

Ja ik zie daar idd foto's verschijnen. Ben zeer benieuwd hoeveel het er gaan worden!
Want photorec geeft aan dat de time to complete nog geen uur is.
Lijkt me vrij weinig...

Je kunt de gevonden jpg bestanden in de recup_dir gewoon openen.

Ja ok .. maar ik blijf er voorlopig maar even vanaf. ik zie de thumbs dat is wel genoeg.
Maar ben echt benieuwd hoeveel er gerecovered gaat worden. Er moeten 100.000 - en foto's op staan.
En met jpeg erbij misschien wel tegen de miljoen.
Super bedankt in ieder geval alvast om me tot zover hiermee te helpen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan