Verloren bestanden herstellen na formatteren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker spannend die foto's zijn mijn hele levensverhaal van de afgelopen jaren en betekenen heel veel voor me ik besteed er erg veel tijd aan.

In de recup_dir(x) staan echt de bestanden die al zijn terug gehaald, je kunt ze dus gewoon openen zonder de recovery te verstoren, als je het venster van photorec maar niet sluit.

Laatst bewerkt:
En... wat zegt photorec, hoeveel, bsetanden al, gevonden?

Waauw ...er gebeurt meer dan met Recuva. Ik zie steeds meer foto's verschijnen waarvan ik dacht ze nooit meer terug te zien.
Super, alleen nog niet te enthousiast worden, maar dit is al een flink pak van mijn hart.

tussenstand.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Open een aantal foto's in de recup_dir(x) om te zien of dit inderdaad de bestanden zijn die je zocht.

Ja ik zie de pictogrammen dus dat is genoeg. Alleen tot nu toe zie ik vooral foto's waarvan ik al een back-up had.
Nog niet echt de foto's waarvan ik geen back-up heb. Ik heb steeds het vermoeden dat er maar een gedeelte word gelezen. Zeg maar alleen wat er onder de 32GB zit die is overschreven.
Dit vermoeden kan natuurlijk aan mij liggen. Misschien dat jij meer kunt zien aan het screenshot van hierboven? of dat er maar een gedeelte of de hele 500gb word gescand?

Het stagneerd nu een beetje, ik was net wat voorbarig met 3000 omdat het toen erg snel ging maar blijft nu even een beetje hangen rond de 2500

Pictogrammen is niet genoeg.
Zijn de bestanden ook echt te openen?

Ok, afwachten wat photorec nog meer vindt.
Je weet zeker dat je "Whole" geselecteerd hebt?
Graag screenshot van photorec.

Laatst bewerkt:
Ja .. maar ik zie dat de plaatjes die nu worden hersteld geen full size meer zijn.
Het zijn hele kleine bestanden van +/-30kb en kan ze alleen als pictogram bekijken in windows viewer niet ful-size.

Er zijn bestanden die beginnen me (f) die zijn full size maar ook bestanden die beginnen met (t) en die zijn erg klein.
Screenshot tussenstand 2.jpg

Bestand naam begint met "t" = thumbnail
Bestandnaam begint met "f" = full size
Selecteer in recup_dir(x) bestanden die groter zijn dan ca 1 MB om de juiste bestanden te vinden.
Of sorteer op "grootte".

Laatst bewerkt:
Ja .. ok
Maar Ik heb geen recup_dir(x) map ..
maar allemaal losse mapjes.. zie screenshot
Recovery Mapjes.jpg

Die "x" staat voor recup_dir1, recup_dir2, etc.

Laatst bewerkt:
tussenstand 3.jpg

Er staat pass1 reading sector 378..... / 671...... betekend dat dat er daarna nog een pass2 volgt?
En bij Partition staat start 32 en end 117 : betekend dat het aantal GB dat gescand word? 117-32 =85GB?

Nee er volgt geen pass2.
Zo te zien heb je alleen partition 1 geselecteerd en niet "Whole disk".

Laatst bewerkt:
Ok ... zou kunnen maar ik dacht toch van wel.
Maar dat kan eventueel daarna nog een keer hoop ik?
En kan ik eventueel later ook nog naar andere bestanden scannen? Zoals mp3 of zo?
En worden de bestanden nu gekopieërd of verplaatst naar de andere locatie?

Oh .. en nogmaals super bedankt voor je tijd en hulp!!

Ja dat kan, maar maak dan een nieuwe folder op de toshiba, zodat je de al gevonden bestanden niet overschrijft.
Als je "Teamviewer" download van internet kan ik je scherm overnemen en het voor je uitvoeren.

Ik vind het al zeer bewonderenswaardig dat je zomaar zoveel tijd besteed aan het helpen van andere mensen.
En dan bied je nu zelfs nog aan om het werk van me over te nemen?
Ik ben niet erg verwend wat dat betreft dus mij verbaasd het nogal!
Ik had niet verwacht dat er tegenwoordig nog mensen waren die een ander zomaar voor het plezier willen helpen?
Petje af!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan