Leo, om eerst op jouw vraag terug te komen: de bijlage in post#30 is dan het juiste. Helaas is dat op een omslachtige manier van export en importeren, want vanuit Outlook exporteer ik het naar Access. En dan weer naar Excel. Reden is omdat de export vanaf Outlook naar Excel niet volledig is. Excel breekt tekst af.
En zaptr: Toppie. Deze heb ik uitgeprobeerd en het werkt! Prachtig.
Maar nu wil ik als laatste (waar het uiteindelijk om gaat

) dat de gegevens die ik nodig heb voor die ene datum automatisch in het juiste veld word gezet.
Ik heb hierbij mijn rittenstaat bijgevoegd. Helaas alleen in xlsm, omdat het bestand voor 97/2003 te groot is.
Nu is mijn vraag:
Ik krijg voor een dag een aantal ritten, deze wil ik automatisch laten invullen( Opdrachtgever=klant, Functionaris=passagier, Bestelde locatie=van, Bestemming=naar,
en Besteltijd=tijd...
Nu heb ik in mijn voorbeeld 6 ritten voor meneer Molen. Nu kan ik maar 4 ritten kwijt op een rittenstaat. Als ik het met de hand invul dan sla ik het eerste deel op als 24102011 en de rest als 24102011(2).
Is het misschien de mogelijkheid om de sheet automatisch te vullen met bovenstaande gegevens, te saven op datum(24112011) en de rest opvolgend eindigend met (2) of (3)?
Ik moet ze toch openen om de rest in te vullen (km stand en eindtijd etc.)
Mocht dit niet lukken: ik ben jullie al zeer erkentelijk dat ik nu al zo ver ben!