digitall12
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 jul 2008
Ik ga het proberen

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
With Sheets("Blad4")
.Range("A2:G" & lr2).Sort Key1:=.Range("A2"), Key2:=.Range("B2")
.Columns("A:G").AutoFit
End With
End Sub
Had ik niet in de gaten. Dus begrijp ik de structuur van VBA nog niet helemaal. Ik ga ermee aan de slag, want ik wil nu nog met Googlemaps uit laten rekenen hoeveel km het is en dan automatisch de cel: van en naar laten uitrekenen. Ik wilt dit uitproberen. Mocht ik er niet uitkomen, kan ik dan een nieuwe post aanmaken, of moet hier nu een slotje op?bij 20 rijen valt het probleem (en de oplossing) meteen op: de d van dinsdag komt alfabetisch vóór de m van maandag. Er moet dus niet naar dagen maar naar datums worden gekeken
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.