Verstandig Deze Pc kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knager

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2007
Hai

Mijn vorige pc is ontploft dus ik zoek nu een nieuwe.

Hij moet supersnel zijn en ik wil ook nieuwere spellen kunnen doen. Ik ga er ook intensief mee downloaden.
Ik heb een hekel aan langzame pc's dus wil nu eens wat meer geld uitgeven om eindelijk eens een snelle pc te hebben.

Deze is schreeuwduur dus dat word mis een probleem maar ik wil sowieso eerst weten wat jullie ervan denken, graag.

http://www.wehkamp.nl/computers-tel...-370-gaming-computer/C09_I04_GDT_734117/?PI=0

als je een pc samensteld zul je véél beter uitkomen! echt waar...:o
de mensen van het forum zullen je vast wel helpen:thumb:

Nooit geweten dat dat zo enorm veel geld scheelt !

Word niet zo heel duur dan, toetsenbord muis kunnen er nog af en ook de harde schijven want die heb ik nog extra liggen.

Het probleem word mis het inbouwen is dat moeilijk ? Ik kan wel zelf videokaart, cd speler of wat dan ook inbouwen maar een moederbord bijvoorbeeld heb ik nog nooit gedaan, dus is het moeilijk om zelf een pc te bouwen of niet ?
Want dat moet je zelf doen toch ?

de link die ik heb gepost is incl. assemblage (in elkaar zetten) en win 7.
maar als jij dat zelf kan (wat volgens mij moet lukken als je wat filmpjes bekijk op youtube of zo)
kost je dat 60 euro minder:D

zonder assemblage en hardde schijf: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...[302193]=1&product[85332]=1&product[235982]=1

je zou mischien nog wel een betere voeding kunnen kopen (meer watt) bv zo iets: http://azerty.nl/8-1073-302411/ocz-stealthxstream-2-voeding.html
en een koeler bv: http://azerty.nl/8-1088-71255/nexus...d12sl-12-ventilatorhuis-120-mm-zwart-wit.html

Laatst bewerkt:
Het probleem is dat ik dat echt niet weet, welke ik moet kiezen. Ik wil er veel dingen tegelijk op kunnen doen en wil een razend snelle pc maar liever ook een beetje stil :love:
Ik wil er ook graag een tijdje mee vooruit kunnen en wil dus niet teveel bezuinigen zodat ik dan over een jaar niet weer hardware kan gaan vervangen.

Haha ja maar je ziet me voor een veelte slimmerik aan :p Ik weet niet welke onderdelen ik moet kiezen. Ik heb er wel een beetje verstand van maar niet zoveel..

Nou die dan maar bestellen ? Alleen dan bestel ik die inbouwen er maar wel bij, heb weinig geduld en 60 euro op het totaal bedrag overleef ik nog wel. Een rib uit mijn lijf maar lange na niet die van de wehkamp. Ook omdat ik hier de onderdelen zelf kan kiezen natuurlijk en bv de harde schijven niet hoef mee te kopen.

Nog een klein vraagje: raad je me win 7 aan ? Want ik heb die nog nooit eerder gehad maar het schijnt wel stukke beter te zijn als xp. Is dat een hele rompslomp met programmaatjes installeren of valt dat mee ?

Bedankt hé voor je tijd :thumb:!

graag gedaan,
win 7 installeren is niet zo moeilijk, (als je de computernaam al weet, je taal en hoe je op next moet drukken lukt het wel)
mischien kan er nog wat verbeterd worden of zo?
andere help-mij'ers? (als je het zo schrijft:D)

Laatst bewerkt:
Oki, Win7 it is :cool:
Nou, ik wacht dan even af of iemand nog op- of aanmerkingen heeft.
Nogmaals bedankt :cool:

Lijkt mij wel slim als hij dat doet, want hij geeft zelf aan dat hij wel weer een tijdje met zijn pc vooruit wil. En dat kan met deze videokaart zeker.

Ja die vid kaart is ook belangrijk want wil wel nieuwe games kunnen spelen. Dan doen we die, lijkt me idd beter dan - thnx. Verder is het okay ?

Ja, zo is het een mooi systeem. Als je zelf nog een mooie computerbehuizing ziet kun je die nog posten, maar zo is het in het principe goed.

Gisteren bezorgd.
Ik heb de pc aangedaan maar dan geeft ie een piepgeluidje en gaat na een tijdje weer uit of herstart zich. Ik had er toen nog geen monitor of harde schijf in maar dan moet het toch wel gewoon draaien toch..

Maar in ieder geval de stock cooler of hoe heet dat van intel is niet geinstalleerd maar gewoon los erbij geleverd, weet iemand waarom ?

Ik ga zometeen hd erin zette en op monitor aansluiten.

ik weet niet of je kan opstarten zonder HDD?
en heb je hem laten samenstellen of heb je het toch zelf gedaan?
want als je hem hebt laten samenstellen moeten ze hem toch wel werkend afleveren

Laatst bewerkt:
Je moet alles erin hebben.

- HDD
- Muis
- Toetsenbord
- Monitor
- Driver, met windows 7 erin zou handig zijn. :P
- Videokaart

Anders start hij inderdaad niet, als je geen videokaart hebt geeft de monitor ook geen beeld... :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan