Geacht forum
Al een tijdje aan het stoeien maar kan niet de juiste oplossing vinden.
Onderstaand deel van de macro om mail te versturen werkt deels.
als ik
&";"&_
Range("e42")
Range ("f42") weglaat werkt het perfect.
Als in het bestand geen mail adressen zijn ingevuld in velden E42 en F42 wat mogelijk omdat in bepaalde fase van het document deze nog niet aangeschreven hoeven te worden verschijnt er een ;0 in het adresveld (nu moeten deze handmatig verwijderd worden)
Is het mogelijk als in de velden E42 en F42 geen adressen staan GEEN ;0 verschijnt zodat de mail verstuurt kan worden,
2e vraag, hoe kan ik de formule laten werken om adressen toe te voegen (als nodig is) als CC zonder foutmelding als deze niet zijn gevuld, als document volledig is gevuld wil ik deze gebruiken ter info.
Gr
Botje
Al een tijdje aan het stoeien maar kan niet de juiste oplossing vinden.
Onderstaand deel van de macro om mail te versturen werkt deels.
als ik
&";"&_
Range("e42")
Range ("f42") weglaat werkt het perfect.
Als in het bestand geen mail adressen zijn ingevuld in velden E42 en F42 wat mogelijk omdat in bepaalde fase van het document deze nog niet aangeschreven hoeven te worden verschijnt er een ;0 in het adresveld (nu moeten deze handmatig verwijderd worden)
Is het mogelijk als in de velden E42 en F42 geen adressen staan GEEN ;0 verschijnt zodat de mail verstuurt kan worden,
2e vraag, hoe kan ik de formule laten werken om adressen toe te voegen (als nodig is) als CC zonder foutmelding als deze niet zijn gevuld, als document volledig is gevuld wil ik deze gebruiken ter info.
Code:
MailAddress = Range("c42") & ";" & _
Range("e42")
Range ("f42")
With OutMail
.to = MailAddress
.CC = ""
.BCC = ""
.Subject = MailSubject
.Body = MailBody
.Display
End With