Videokaart saphire hd5670 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal zodirect ff me pc op zijn kant leggen zodat ik makelijker kan kijken!:)
 
ik heb hem eruit gehaald en er opnieuw ingedaan, ik zie geen inputs voor draadjes van de voeding, volgens youtube video's hoeft dat ook niet, maar nu moet ik dus mijn andere uitschakelen via de bios?
Als iemand weet heo ik dit doe zonder me pc te slopen post alstublieft even,
 
2010-01-19_183233_bios.png


Zo ziet mijn bios eruit, wie zou even kunnen zeggen welke opties ik moet gebruiken?
 
Verwijderde berichten hersteld.

@Masidafy:Op moment dat jijzelf berichten gaat verwijderen is de logica uit het topic weg.Dan valt er niets meer te maken van het topic en Mrmusic praat tegen een muur:d

Succes met je vraag.
 
Ook is mijn vraag of er een eventuele aansluiting kan zitten op de videokaart, ik heb er geen gevonden, maar sommige mensen zeggen ook dat het daar aan kan liggen,
het is een ; SAPPHIRE HD 5670 1GB GDDR5 PCIE.
 
Videokaart aangesloten : Geen sync.

Ik heb al een tijdje geleden een ; SAPPHIRE HD 5670 1GB GDDR5 PCIE
gekocht.
Ik heb hem aangesloten, En als ik mijn kabel van me beeldschermerin doe en hem opstart, krijg ik het 'no sync' fout,
Ik heb ook een onboard nvidia videokaart, en ik denk dat die het blokeert,
Is er enige mogelijkheid om die af te sluiten?
of kan het ook zijn dat de videokaart aangesloten moet worden op de voeding(Als dat zo is kunt u vertellen waar op de videokaart)

Met vriendelijke groeten,
Aleex.
 
Voor zover ik kan zien heeft deze kaart geen aansluitpunt voor extra voedingskabels.
Het zal vermoedelijk wel veroorzaakt worden door de op het moederbord aanwezige videokaart. Die moet uitgezet worden. dat doe je in de BIOS set up.
Kijk even in het handboek van het moederbord welke toets bij het starten van de PC ingedrukt moet worden om in de BIOS set up te komen. meestal is dat de DEL-toets of de F2-toets.
 
Ja het is de F2 toets,
2010-01-19_183233_bios.png

Dat is dan het plaatje, weet je ook welke ik moet doen dan?
Want ik druk liever niet zomaar iets in, want straks doet die het helemaal niet, haha.
 
Hmmm, daar zie ik hem niet bij staan. Het moet een tekst zijn met zoiets als "video"erin.
Kijk eens bij de andere mogelijkheden Advanced setup en Advanced chipset setup of ie daar staat.
 
Ohnee, ik heb veel minder opties, wacht even ik pak een laptop erbij en typ het over.
 
Bij Integraded ;
sata mode select
ahci configuration
chance the ahci did for linu
hd audio
onboard lan fuction
onboard lan boot rom
usb functions
legacy usb support.
 
Advanced Srtup.

1st boot device
2nd boot deive
3rd boot device
4th boot device

hard disk drives
removable drives
cd dvd drives

boot up numlock status
logo full screen
recovery boot

Intel XD bit.
 
Advanced Chipset setup.
Init display first
vga share memory auto detect.
 
Ik denk dat het die laatste is en dat die Init Display first uitgezet of anders gezet moet worden.
Wat zijn de settings mogelijkheden voor die parameter?
 
PCI Expresss zou toch goed moeten zijn.
Zet anders die VGA shared memory eens uit. Dat shared memory wordt gebruikt voor onboard Videokaarten die geen eigen geheugen hebben en dat van het moederbord gebruiken. Wellicht dat je daarmee het systeem dwingt naar een aparte videokaart te zoeken door dat uit te zetten.
Wat voor een merk en type moederbord is het?
 
Ehm dat weet ik nog neit echt.

Ik heb het disabled, en nu 'share momory size ; 128mb, en dat kan 64,128,256 zijn.
Ik ga even kijken voor mijn moederbord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan