Videokaart updaten!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jouri1995

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2009
Hallo ik wil graag de sims 3 spelen maar omdat mijn video kaart niet is geupdate krijg ik graphic bugs bijv. het gezicht word zwart, ik heb gelezen dat je om dit te fixen je Videokaart moet updaten maar hoe doe ik dit? ja via de website maar wat moet ik invullen? Ik heb NVIDIA GeForce 6200 TE 64M / 6600 TE 128M? help?

Heb je een merk pc? Zo ja, dan merk en type geven.

Anders pc wizard downloaden en installeren. Met dat programma hier een hardware overzicht plaatsen.

Sorry vergat te zeggen heb een laptop van Toshiba :$ Windows XP, heb geen update cds etc.

Laatst bewerkt:
Een videochip in een laptop kun je niet upgraden.hoogstens je drivers updaten.

Ik wil eerst wel eens de uitslag weten van Canyourunit.Of sims3 überhaupt wel speelbaar is op je laptopje...

Kies op die pagina voor sims3 en laat progje even zijn werk doen.(zal ook iets geinstalleerd worden)
Je zit met die chip wel aan de onderkant van de eisen btw.
Minimale systeemeisen laptop
XP (Service Pack 2)
* Processor: Pentium IV 2.4 GHz / Athlon XP 2400+
* Memory: 1.5 GB
* Graphics GeForce: Go 6200 / Radeon mobile 9600
* Graphics Ram: 128 MB

Laatst bewerkt:
Jah moest de drivers updaten :# Sims 3 is wel speelbaar heb sims 3 erop en alle uitbereidingen het ligt niet aan snelheid alleen heb "face color"bug volgens internet moest ik hiervoor de drivers updaten maar hoe doe ik dat :# en ajb in normale taal ik weet niet veel van computers :#

maar zal kijken of ik het kan spelen ofso?

Ok heb deze test gedaan en dit komt eruit:

CPU > Pass
CPU speed > Pass
RAM > Pass
OS > Pass
Videocard >

Minimum: 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0 (NVIDIA GeForce FX 5900 or above / ATI Radeon 9500 or above / Intel GMA 3-series or above)

You Have: GeForce Go 6600 TE/6200 TE
Upgrade Suggested: Unfortunately, your Video Card does not meet this requirement.
Features: Minimum attributes of your Video Card

Required You Have
Video RAM 128 MB 64.0 MB
3D Yes Yes
Pixel Shader version 2.0 3.0

Free disc space > Pass

Dus ik moet de cpu cleanen?

Cpu cleanen???:o

Nogmaals je kunt hoogstens proberen om je videochip/kaart drivers te updaten.Maar denk dat wel lastig blijft om hierop te spelen.je komt al ram tekort op je chip

Drivers vindt je op de site van tochiba.

Laatst bewerkt:
Neen....

je laptop voldoet gewoon niet aan de eisen om die game te kunnen spelen...

o_o maar hoe update ik mn drivers :#? want dat is eigenlijk het probleem met de geupdate drivers zal ik het noges proberen.

Op de gegeven site door me vul je het nr van je laptop in.
Dan krijg je een lijst met ondersteunende stuurprogramma's.

Maar denk niet dat echt helpen gaat.Maar goed het is aan jou om te proberen.

zal wel onderop staan toch:D

Anders gebruik je het middelste vakje: autodetectie:p:p

Maare als ik je zo beluister is het niet verstandiger om er even iemand bij tehalen die er wat meer inzicht in heeft??

Ze zeggen dat ze het niet kunnen vinden o_o?
onderop laptop staat Toshiba Tecra m3 Model No. (wat getallen&letters) en dan Serial no. die heb ik ingevult maar kunnen ze niet vinden o_O

Wat moet ik nu doen? Als ik Drivers wil downloaden via Nvidia zegt het Dingens komen niet overeen met uw hardware T____T bij alles!

je geeft zelf al het merk en typenr tecra m3 ....

Gebruik dan het rechter vakje...

Wat moet ik nu doen? Als ik Drivers wil downloaden via Nvidia zegt het Dingens komen niet overeen met uw hardware T____T bij alles!

en nu zit je weer op nvidea!!!!!:D:D

Zoals gezegd door me: Maare als ik je zo beluister is het niet verstandiger om er even iemand bij tehalen die er wat meer inzicht in heeft??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan