Videokaart vervangen Laptop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog even een vraagje: wat is het verschil tussen de k53sv en de k73sv op de groote van het beeldscherm na?

Dat is helemaal mooi, maar waar kan jij die nog krijgen dan?

Hmm, dacht dat k hem ergens had gezien, nu niet meer...

Weet jij misschien nog site`s? Ja, bij bol.com maar daar is ie best duur... :confused:

En anders ga ik zaterdag gewoon de K53 halen ^^

17 inch is totaal geen handige maat hoor... niet portable genoeg naar mijn mening. Ook gaat het spel bij een hogere schermresolutie waarschijnlijk slechter draaien dan bij het kleinere 15 inch scherm.

Tja... Ik heb nu een 17'' scherm... Dan is 15 wel even wennen. Maar je hebt wel gelijk, je fps gaan daardoor omhoog toch?

k Denk dat ik hem zaterdag bij Dynabyte in Den Bosch ga halen (woon ik).

Of raad jij ander(e) winkels aan?

Dus gewoon dat 'progamma' installeren en dan doet ie het zelf? Ik heb daar echt 0.0% verstand van :p

Oowja ik heb gehoord dat Asus er veel zooi op zet. Zalcik dit gewoon via confrigatiescherm verwijderen of windows er opnieuw opzetten of zo laten?

Die zooi kan je er gewoon met Ccleaner of via het Configuratiescherm eraf gooien, Windows opnieuw installeren is natuurlijk het beste, maar ze geven er vaak geen DVD's bij. (Doen alle fabrikanten al lang niet meer, heel irritant)

Maar neemt het veel ruimte in beslag? Op mijn Toshiba staat ook zooi nooit eraf gegooit eigenlijk

De M achter een videokaart geeft aan, dat het een onboard videokaart is. Gezien je keuzes en prijzen, wil je voor "een kwartje" op de eerste rang zitten.;)

Eigenlijk staat die M voor 'Mobile' wat dus simpelweg inhoud dat het een videokaart is voor laptops. Dit kan inderdaad een gesoldeerde kaart zijn, de duurdere laptops hebben daar een slot voor, waar de videokaart insteekt. In dat laatste geval zijn die videokaarten in beperkte mate te vervangen.

Met deze laptop (ook op de 1e pagina genoemd) valt trouwens wel Battlefield 3 te spelen, maar reken dan op Low of Medium settings

EDIT: bovenstaande was al vermeld, niet gezien :)

Die 'zooi' kun je erop laten staan, je kunt het er ook af halen, of de laptop er veel sneller van wordt? Nee. Maar als je het er af haalt, let dan even op wat je eraf haalt, sommige van die dingen zorgen er juist voor dat bepaalde dingen aan je laptop goed werken (Cardreader en dat soort dingen). Als je er dan zoiets afgooit, kan er ineens iets niet meer werken aan je laptop en moet je dat programma opnieuw installeren

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan