Viritueel geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.
En je kunt nu de c boekenkast nietvergroten..
Door de planken van de d boekenkast bij de c boekenkast te zetten ??

Daarmee kan je je C-boekenkast niet vergroten, want de grootte ofwel de inhoud (zowel in kubieke meters als in GB) verandert dan immers niet, dus dat zal niet helpen.

Waarom probeer je het gewoon niet eens:
Rechts klik op een bestand dat volgens jou best naar D mag, klik op kopiëren.
Ga in Verkenner naar je D-schijf, rechts klik daarop en klik dan op plakken.
Ga terug naar je bureaublad en zoek dan je gekopiëerde bestand op D op.
Als alles naar je zin is kan je het bestand op C gewoon verwijderen en zal je vrije schijfruimte op C groter zijn geworden - en die op D kleiner natuurlijk.

Nogmaals: liever geen programma's verhuizen, die willen vaak 't liefst op de C schijf blijven staan, maar bv film en muziekbestanden (en dat zijn vaak hele grote bestanden) kan je probleemloos verplaatsen.

Er staan geen films of muziek op:)...
Maar met patation magic ? kun je daar mee de schijf in houd bepalen.. ?
Maar ik w8 eerst het bezoek van diege wie hem geinstalleerd heeft af.. en dan zie ik wel verder want ik wil niet aan het slepen gaat met Programma's

Lijkt me een prima plan. Met Partition Magic of een soortgelijk programma kan een handige PC'er jouw C en D naar jouw wensen "verbouwen".
Veel succes!

Ik heb dus nu op men C schijf 1.8 gb vrij gekregen.. (Is dat genoeg)

Een schijf heeft, om een beetje soepel te werken, ongeveer 15 % vrije ruimte nodig en daar zit je nu zowat aan. Ik weet niet hoe groot het spel is dat je wilt installeren, maar dan ben je C wel weer aan het volproppen, dus dat is misschien geen goed idee.
Wat geeft het spel aan dat het nodig heeft aan vrije ruimte?
Je kunt eens proberen of het spel op je D-schijf kan, ruimte zat daar. Tijdens installatie wordt soms de keuze gegeven dat je niet perse naar C:\ProgramFiles hoeft te gaan en dat je kan bladeren naar D voor je installatie. Lukt echter niet altijd: er zijn ook spellen die alleen op de C-schijf (waar Windows op staat) geïnstalleerd willen worden.
Gewoon proberen dus en als het niet gaat merk je dat vanzelf. Lukt de installatie wel, maar blijkt het spel niet te werken op D dan kan je deze gewoon weer via het spel zelf of via Configuratiescherm > software verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan