CrashPuppy
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 feb 2006
Ik vraag tog hoe ik dat erop zet en niet watik wel en niet had moeten doen
Je kunt XP er eenvoudigweg niet opzetten omdat er geen drivers voor het draaien onder XP aanwezig zijn.
CrashPuppy
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vraag tog hoe ik dat erop zet en niet watik wel en niet had moeten doen
helpie moet ik nu vista draaien altijd op me laptop![]()
Ik vind het vreemd dat men afraad om XP te installeren op dit forum. Je maakt toch zelf wel uit welk besturingssysteem je gebruikt!
Heb je ook geprobeerd SATA native support in de bios uit te zetten? Of een andere optie in de BIOS aangaande SATA?
Kan niet bij alle systemen maar bij sommige wel. Daarna wordt je HD direct herkend.
Anders zal je de drivers moeten slipstreamen. (google op "drivers slipstreamen")
Tot nu toe altijd gelukt om XP aan de praat te krijgen inclusief drivers! Laat je niet ontmoedigen door amateurs.
@pieter vs
Is dit een antwoord op de vraag van TS.
Nee
Dus volledig overbodig.
Off topic berichten daar houden wij niet van, let daar in het vervolg op.
@mvdheijde
Waarom stel je nu hier dat iedereen amateur is.
Het is een Helpdesk (gratis) volledig gerund door vrijwilligers.
Ja de een heeft meer verstand van het ene dan het andere.
Als TS niet door "amateurs" geholpen wil worden dan zal hij zijn probleem bij de verkoper moeten neerleggen.
Beste,
Ik stel niet dat iedereen hier een amateur is. Echter XP niet installeren omdat het niet in een keer lukt en andere daarna ontmoedigen het te doen vind ik wel amateuristisch. Ik vind dat men hier beter geholpen moet kunnen worden dan bij de verkoper (want dat zijn vaak pas echte amateurs) en dat iedereen die het wil XP zou moeten kunnen installeren zonder ontmoedigd te worden op een forum.
Groet,
Michael
Beste Puppie
Ik stel niet dat iedereen hier een amateur is. Ik vind dat men hier beter geholpen moet kunnen worden dan bij de verkoper (want dat zijn vaak pas echte amateurs)
Groet,
Michael
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.