Voeding is stuk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja das goed.

Wat ik wil: stel dat de harde schijf kapot is, dvdbrander kapot: dat sluit je uit door ze af te koppelen

Nee, lees de OP zou ik zeggen, ik heb hem namelijk aangesloten op een laptop hier en hij deed het gewoon. Ik denk eerder dat het komt omdat er geen energie naar de GPU gaat aangezien die helemaal niet draait of warm word.

maar ja, de GPU doet het gewoon volgens Azerty en ik heb net een nieuwe voeding die wel gewoon alle andere onderdelen van het systeem laat draaien.

Laatst bewerkt:
heb je wel de pcie-stekkers aangesloten?

Maak eens wat foto's: dus hoe alles op het moederbord en videoakarten zit aangesloten.

Ja die zitten er gewoon in, PCI-E2 zit in de linker en PCI-E1 in rechts, neem aan dat dit niet veel uitmaakt. Aan de PCI-E kabels zat ook nog een hele kleine aan vast met 2 pins, heb die niet gebruikt.

Zou echt graag foto's willen geven maar ik mag van mn ouders niet onze digitale fotocamera gebruiken (18 jarigen zijn heel onverantwoordelijk blijkbaar) en ik ben nooit in moderne telefoontjes geweest, ik heb niks om fotos mee te maken.

Wat ik heb gedaan nadat ik de voeding in de pc had geschroefd was dit: Ik sloot eerst de PCI-e kabels aan als hierboven beschreven, toen deed ik de 24 pin kabel in de mobo, toen deed ik alles voor de randapparatuur en als laatste de CPU kabel, die kostte me iets van 45 minuten omdat de koeling zo in de weg zat dat ik uiteindelijk met een haaknaald druk aan moest brengen omdat mijn vinger er gewoon niet bij kon. Daarna gewoon de voeding op het stopcontact aangesloten.

Ok kreeg net een automatisch mailtje binnen van deze site of het probleem al was opgelost en zo niet dat ik dan even een reactie er bij zou zetten.

Ik zit nog steeds vast, morgen bel ik een lokale pc zaak en vraag ik of zij mijn systeem kunnen testen als dat niet kan of als zij er niet uit komen dan zorg ik er wel voor dat er foto's komen.

Nou vandaag eindelijk antwoord terug van de pc zaak hier, blijkbaar is de processor helemaal naar de ***** er kwam volgens hen koelvloeistof uitlopen en was er een stuk weg.

Het leuke blijft weer, dat ik ook hierop garantie heb, laten we maar is hopen dat het nu eindelijk klaar kan zijn.

Wel een beetje gek trouwens, Azerty had toegegeven dat de voeding kapot was en mij een nieuwe gegeven, zou er enig verband kunnen bestaan tussen een gelijktijdige kapotte voeding en processor?

Laatst bewerkt:
er kwam koelvloeistof uitlopen en er was een stuk weg? :shocked:
Heb je waterkoeling? Anders begrijp ik er nog minder van.

Tja zoiets, heb geen waterkoeling, waarschijnlijk iets niet goed verstaan.
Nu vroeg de man bij de pc zaak wel aan mij of ik de koeling van de cpu ook meet moet sturen (ivm met demonteren enzo), zou dat normaal moeten?

Laatst bewerkt:
Ok ongeloofelijk balen.

Eerst ga ik naar het postkantoor, gaat de vrouw achter het loket een beetje lastig doen en zeggen dat ik het niet verzekerd mag versturen en garandeert me daarna dat het wel goed zal komen.

Krijg ik dus mail van Azerty gister dat tijdens het transport de koeler de luchtzakken heeft lek geprikt en daarna met de scherpe randen het moederbord heeft vernield en daarna zelf kapot is gegaan, dat ik beter ff contact met TNT kan maken over de verzekering, die ik niet had maar eigenlijk wel wou hebben.

Nu kan ik dus leuk testkosten betalen en een nieuwe mobo en koeler kopen bij Azerty, kan iemand enige aanbevelen die niet al te duur zijn, redelijk snel leverbaar zijn en vergelijkbaar of beter dan de orginele mobo en koeler?

Het slachtoffer was een: http://azerty.nl/producten/product_detail/?ID=31458
De moordenaar die daarna zichzelf van kant maakte: http://azerty.nl/producten/product_detail/?ID=10520

EDIT: Dit hoort natuurlijk niet meer in dit deel van het forum, ik heb een nieuwe voeding gekregen dus ik maak wel een nieuwe thread aan bij het juiste gedeelte en deze geef ik aan als opgelost.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan