Vorige versies van div. software aangegeven in Windows Verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

streefkerk

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2001
Berichten
62
In Windows Verkenner bij "Programma's" vind ik ook mededelingen van eerdere versies. Een maand geleden heb ik bijvoorbeeld een nieuwe versie van Adobe Design and Web Premium CS 6 geinstalleerd. Wanneer ik de lijst "Alle programma's" bekijk, zie ook nog verwijzingen naar eerdere versies staan. Ook bij verwijderen programma's kom ik die verwijzingen tegen. Kan ik gewoon via "Instellingen"de eerdere versies verwijderen?
Bij voorbaat dank,
Cees
 
Welke versie van Windows heb je? ( Dan kan ik je vraag daar naartoe verplaatsen.) Je kunt bij 'alle programma's' rechtsklikken op het programma dat je verwijderd wilt hebben. Waarschijnlijk kun je daar de mogelijkheid vinnennom het programma uit de lijst te verwijderen. Als je zeker wilt weten of die versie reeds verwijderd is, kun je dt checken bij 'configuratiescherm' en dan bij 'programma's en onderdelen' kijken of de versie die je weg wilt hebben daar nog bij staat. zo ja, klik er op en geef aan dat het verwijderd dient te worden.
 
Verwijderen van eerdere versies van programma's

Bedankt voor je reactie. Ik werk onder Windows 7. Ga toch een sproberen een eerder versie in zijn geheel te verwijderen.
Ik zal mijn resultaten aan je melden.
Met groet
Cees
 
Dan verplaats ik nu je vraag, Cees :)
 
Hoi,
voor het installeren v.e. nieuwere versie v.e. programma is het aan te raden de oude versie te verwijderen, had je dat niet gedaan dan?
Dan kun je gewoon de oudere versies alsnog verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan