Hi
Ik heb het bestand, waarover ik een vraag heb, van dit Forum afgehaald. Bij dit bestand ontbrak het weekend, deze heb ik er zelf aan toegevoegd en dit zal waarschijnlijk niet op de alle juiste manier zijn, maarr het staat er. Nu is mijn vraag:
Wanneer ik een datum invul wordt deze gearceerd, heel fijn voor een vakantieplanning
Maar is ook mogelijk dat ik meerdere datums kan aangeven bij 1 persoon.
Stel Angela heeft vakantie 1 t/m 20 Nov. maar wil op 5 Dec ook vrij. Hoe kan ik dit aanpassen? Mijn Excel kennis is echt minimaal hoor dus Jip en Janneke uitleg of wellicht is er iemand die dit voor mij er in wilt plaatsen.
Ik hoor/zie graag reactie
Alvast bedankt
Ik heb het bestand, waarover ik een vraag heb, van dit Forum afgehaald. Bij dit bestand ontbrak het weekend, deze heb ik er zelf aan toegevoegd en dit zal waarschijnlijk niet op de alle juiste manier zijn, maarr het staat er. Nu is mijn vraag:
Wanneer ik een datum invul wordt deze gearceerd, heel fijn voor een vakantieplanning
Maar is ook mogelijk dat ik meerdere datums kan aangeven bij 1 persoon.
Stel Angela heeft vakantie 1 t/m 20 Nov. maar wil op 5 Dec ook vrij. Hoe kan ik dit aanpassen? Mijn Excel kennis is echt minimaal hoor dus Jip en Janneke uitleg of wellicht is er iemand die dit voor mij er in wilt plaatsen.
Ik hoor/zie graag reactie
Alvast bedankt