Waar moet ik op letten bij het veranderen van Vista naar Windows 7 Home prem. 64-bit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke dank je dat heb ik al gedaan.
Maar het probleem is als de cd van windows 7 erin stop dat hij niets doet en aangeeft deze installatieschijf is niet compatibel enz.
Wat moet ik daar mee???
 
Ik heb de indruk dat je jouw computer hebt opgestart met vista en zo de installatie wil uitvoeren.
Je moet de computer aanzetten en eerst naar het BIOS gaan. daar de bootvolgorde instellen dat de computer moet starten vanaf CD/DVD station.
Zorg ervoor dat bij het herstarten van de computer het windows7 installatie in de cd/dvd lezer ligt.
Volg de verdere instructies die worden gegeven om windows7 te installeren.
 
Hallo
Je hebt gelijk, is nu goed gegaan en is geïnstalleerd.
Maar nu ben ik Windows internet explorer 9 aan het downloaden.
Maar hij geeft geen resterende tijd aan en ook niet download naar en de overdrachtssnelheid ook niet. Loopt nu toch al minimaal een half uur. Is dat normaal???
 
Je hebt een nieuwe installatie uitgevoerd. Heb je de nodige drivers geïnstalleerd van de hardware.

Je zal ook SP1 moeten installeren. SP1 is een zeer zware update , en het best is om SP1 te downloaden en zo te installeren.

http://windows.microsoft.com/nl-BE/windows7/learn-how-to-install-windows-7-service-pack-1-sp1

Bij het installeren van SP1 word het aanbevolen om tijdelijk de antivirus uit te schakelen. Na installatie van SP1 niet vergeten de antivirus terug in te schakelen !!!
 
Laatst bewerkt:
Yes sorry voor de late reactie maar het is allemaal gelukt :thumb:
Heb nu bijna alles geinstalleerd gaat tot nu toe allemaal goed.

Maar heb natuurlijk nog 1 probleem.

Ik had op mijn vorige pc Adobe CS5 staan (een copy)
Nou wil ik dit programma er weer opzetten,
maar iets doe ik fout.
Ik heb de opdracht gekregen om het zo te doen:

Ik moet Hosts file bewerken.
Kladblok openen met administrator rechten:
Start, alle programma's, Bureau-accessoires klik nu met de rechtermuis op kladblok en kies als administrator uitvoeren.
Open Hosts file door in het menu van kladblok te kiezen voor bestand>openen
(Tot hier toe gaat het goed, maar nu)
Zorg er wel voor dat in het vakje achter bestandsnaam is gekozen voor alle bestanden.
Nu gaat het dus fout hij geeft aan kan bestandsnaam niet vinden.
Wat doe ik verkeerd of wat moet ik wel doen???
Kan het er mee te maken hebben dat ik eerst Vista 32-bit had en nu Windows 7 64-bit??

Graag advies wat te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan