warcraft3 ROC (gekocht) gaat niet op battle.net

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amarots

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Berichten
28
Onlangs heb ik warcraft3 ROC gekocht.
Ik oefende eerst op mijn computer maar toen ik wou spelen op Battle.net ging hij niet!!!
Zou het komen omdat ik op wifi connectie zit?
 
Onlangs heb ik warcraft3 ROC gekocht.
Ik oefende eerst op mijn computer maar toen ik wou spelen op Battle.net ging hij niet!!!
Zou het komen omdat ik op wifi connectie zit?

wat was de foutmelding dan?
 
There was an error writing to your hard drive while trying to download a file from battle.net.
You may need to free some space.Please check your hardrive and try again.

Dit stond er!
 
There was an error writing to your hard drive while trying to download a file from battle.net.
You may need to free some space.Please check your hardrive and try again.

Dit stond er!

lijkt me dat er dus geen ruimte meer is op je harde schijf.
 
Dat is onmogelijk!
Want ik heb een vista die geheugen krijg je nooit vol!!!
Er is dus een ander probleem.
 
Dat is onmogelijk!
Want ik heb een vista die geheugen krijg je nooit vol!!!
Er is dus een ander probleem.


Je hebt een Vista?? Wat bedoel je daarmee?

Hoeveel ruimte heb je nog op je harde schijf? Geheugen en en harde schijf ruimte zijn twee verschillende dingen namelijk en de foutmelding geeft duidelijk aan dat er niet genoeg ruimte is op je harde schijf.
 
Je hebt een Vista?? Wat bedoel je daarmee?

Hoeveel ruimte heb je nog op je harde schijf? Geheugen en en harde schijf ruimte zijn twee verschillende dingen namelijk en de foutmelding geeft duidelijk aan dat er niet genoeg ruimte is op je harde schijf.

Met een vista bedoel ik een windows vista (je weet wel die nieuwe).
Maar hoe kijk je op een computer hoeveel er nog op de harde schijf kan?
 
Oh, dan zeg je het verkeerd. Jij hebt een neuwe pc met daarop windows Vista...


Maar goed, om te zien hoeveel ruimte je nog hebt ga je naar deze computer en klikt vervolgens met de rechter muis knop op C: daarna kies je eigenschappen.
 
Wel ik heb nu nog 327GB beschikbaar.
Dus dat kan het probleem niet zijn.
Tenzij dat bestand dat ik moet downloaden meer dan 327GB is!
Maar das zo goed als onmogelijk!
Maar bedankt om het mij uit te leggen.
Weet je nog wat het probleem zou kunnen zijn?
 
Wel ik heb nu nog 327GB beschikbaar.
Dus dat kan het probleem niet zijn.
Tenzij dat bestand dat ik moet downloaden meer dan 327GB is!
Maar das zo goed als onmogelijk!
Maar bedankt om het mij uit te leggen.
Weet je nog wat het probleem zou kunnen zijn?

heb je hem wel geinstalleerd op de C schijf?
 
C schijf????
Bedoel je daarmee direct op de harde schijf installeren?Of op een bepaalde plaats?
 
Laatst bewerkt:
Goed, vertel dan eerst eens wat meer...
Hoeveel harde schijfen heb je? Zijn deze opgedeeld in parities? Waar heb je het spel geinstalleerd?

De c: schijf is waar normaal gesproken alles word geinstalleerd tenzij je dat zelf anders aangeeft. Heb je daar het spel geinstalleerd? Hoeveel ruimte heb je nog op die schijf?
 
Start je het spel wel als administrator?

Als je dat namelijk niet doet vermoed ik dat je geen rechten hebt om die update in de map te installeren
 
Goed, vertel dan eerst eens wat meer...
Hoeveel harde schijfen heb je? Zijn deze opgedeeld in parities? Waar heb je het spel geinstalleerd?

De c: schijf is waar normaal gesproken alles word geinstalleerd tenzij je dat zelf anders aangeeft. Heb je daar het spel geinstalleerd? Hoeveel ruimte heb je nog op die schijf?

Daar heb ik het geïnstalleerd en er is nog meer dan genoeg ruimte zelfs meer dan 300GB.
 
Start je het spel wel als administrator?

Als je dat namelijk niet doet vermoed ik dat je geen rechten hebt om die update in de map te installeren

DAT ZOU HET WEL EENS KUNNEN ZIJN!!!
De computer is namelijk niet helemaal van mij,mijn vader heeft hem beveiligd en is de administrator.
Als dit echt zou helpen dan kan ik EINDELIJK op battle.net!!!
(ik laat wel weten als het werkt)
BEDANKT!!!
:thumb:
 
Waarschijnlijk hoef je het alleeen de eerste keer bij het aanloggen op bnet te doen om te kunnen updaten...
 
Waarschijnlijk hoef je het alleeen de eerste keer bij het aanloggen op bnet te doen om te kunnen updaten...

inderdaad, is een eenmalige update.
maar als je map zoals een TD wilt spelen dan download je die bij de host, dus vraag me af of dat wel gaat lukken.
 
Download Warcraft 3 haar maps ook bij de host? dat wist ik niet.

Dan zul je dit spel altijd in administrative mode moeten spelen

nouja alleen de ''custom maps'' dus die door mensen zelf zijn gemaakt en niet door blizzard. (of je moet ze ergens downloaden op internet)
 
Ja maar als ik die maps niet download dan kan ik toch nog al met andere spelen?
Toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan