warcraft3 ROC (gekocht) gaat niet op battle.net

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja maar als ik die maps niet download dan kan ik toch nog al met andere spelen?
Toch?

jawel, maar er zijn ook maps die mensen zelf gemaakt hebben en die hosten ze dan.
dus dan moet je die map bij hun downloaden en ik weet dus niet of dat lukt met die beveiliging.

probeer het gewoon eens :)
 
nouja alleen de ''custom maps'' dus die door mensen zelf zijn gemaakt en niet door blizzard. (of je moet ze ergens downloaden op internet)

Dus als ik dat niet download kan ik nog altijd op de gewone maps tegen d'andere?
Dan vind ik die download overbodig!
Ze moeten dan maar op een andere map spelen.
 
Dus als ik dat niet download kan ik nog altijd op de gewone maps tegen d'andere?
Dan vind ik die download overbodig!

... om op battle net te gaan moet je eerst de patch downloaden (dat doet hij dus als je de 1e keer op battlenet klikt) . oftewel dat je de nieuwste versie hebt van het spel.
daarna kan je op battlenet en daar KAN je maps downloaden en spelen of de ''gewone'' maps spelen.
 
dezz vraag is dus zo goed als opgelost!!!
Bedankt jongens of meisjes of jongen en meisje!
Tot op Battle.net!!!
 
Maakt niet uit ik ben gewoon dankbaar dat jullie mij geholpen hebben.
Trouwens ik denk dat Ellasar en Litta112 daar wel op zitten.
Bedankt!!!!:D
 
Nope, heb RoC en TfT nooit legaal gehad, heb dus nooit op een legale Bnet server gespeeld

PvPgn heb ik dan wel weer draaiend gehad :)
 
Ik ook niet, heb heel het spel niet eens.

Speel zelf Guild Wars....
 
Maakt niet uit er zijn daar meer dan 9000 spelers.
Genoeg lijkt me. ;p
Ik heb nog maar één probleem.
De administrator (mijn vader)moet telkens zijn wachtwoord invoeren en dat wordt een groot probleem aangezien hij weinig thuis is.
 
Probeer het eerst eens eenmalig zodat je de update op kan halen
en daarna zonder admin
 
Nee kheb nu al geprobeerd maar achter een paar matches ben ik connectie verloren.
De gegevens zijn wel gered maar ik moest toen nog eens het wachtwoord vragen maar mijn vader was niet thuis.En nu kan ik er niet op omdat ik intern ben en nu dus een hele week op school zit.
Kzal het vrijdag proberen.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan