Daar gaan we weer.
1, is dit helemaal niet jou thread en is al starter als opgelost gemerkt.
2, In thread waar niks meer te zoeken heb plaats een rechtstreeks een zeer zwaar vernederende belediging door het met fantasie en fictie in vergelijk te brengen en zo daarmee aan te geven dat ik geen enkel vat meer heb op realiteit.
(nu heb je fout gemaakt)
3, Nu ga met verschillende uitspraken zonder enig houvast wat werkelijk is het gaan te onderbouwen.
Je gaat zelfs uitspraak maken waarmee je denkt duidelijk te kunnen wat ik dacht.
Eventjes wat uitspraken van je.
Een securityprogramma moet gewoon zijn werk doen.
Het gaat helemaal niet of hij werk wel of niet kan doen want daar zit het risico niet en je heb dus zelfs nog geen enkel idee van onderwerp security.
Omdat je het schijnbaar niet beseffen kan dat er eerst aanval moet zijn geweest en je daarna pas kan weten tegen welke aanval je moet verdedigen.
Het maakt niet uit hoeveel of welke security propgramma's of security voorziening je op noemt want het gaat niet om levensloze voorwerpen.
Het gaat om wat leeft ,de mens en zijn verstand.
De ene bedekt een nieuwe en onbekende aanval ,de andere bedenkt hoe dat is te ondekken zodat er weer aan een beveiliging kan worden gedacht en gewerkt.
AUB een antwoord als je vraag had gesteld op dat wat je mij heb gequote.
Advanced Malware Cleaning
Dat nou toch echt heb gedacht dat ik hiermee de enige in de wereld zou zijn omdat jou hersens dat verstand niet bij elkaar kunnen krijgen waarvan het totaal wat aangeef minder is dan dat van een levennsloze programma op een levensloze meschien terwijl eidereen weet dat ze alle door mensen zijn gemaakt.
"Ik wil met de pc werken en geen tijd besteden aan het oplossen van allerlei problemen."
Heb ik daar ooit iets van gezecht of veroordeeld ,en ook maar over iets wat je wil.
Dit is wat mij in leven houd ,en ben dat van geboordte.
Moet steeds mijn hersens blijven voeden ,en kan me continu aan de gang blijven houden en nu op moment van schrijven ben ik 10 dagen aan 1 stuk waker ben niet eens maar juist fit.
Het heeft alleen maar een zeer eenzaam Durf niemand om me heen te hebben
En mijn ding is hersen cultivering.
1. The world is full of fascinating problem , waiting to be solved.
Being a hacker is lots of fun, but it's a kind of fun that takes lots of effort. The effort takes motivation. Successful athletes get their motivation from a kind of physical delight in making their bodies perform, in pushing themselves past their own physical limits. Similarly, to be a hacker you have to get a basic thrill from solving problems, sharpening your skills, and exercising your intelligence.
If you aren't the kind of person that feels this way naturally, you'll need to become one in order to make it as a hacker. Otherwise you'll find your hacking energy is sapped by distractions like sex, money, and social approval.
(You also have to develop a kind of faith in your own learning capacity — a belief that even though you may not know all of what you need to solve a problem, if you tackle just a piece of it and learn from that, you'll learn enough to solve the next piece — and so on, until you're done.)
http://www.catb.org/~esr/faqs/hacker-howto.html