webserver niet bereikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcg123

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2007
hoi mensen,,,

ik heb in win. 2000 server via iis een html website gemaakt, op het ip 192.168.2.3, want dat is mijn servers ip als ik via cmd ipconfig intyp...

alles ging wel mooi, thuis kon ik op alle pc's mn website bereiken, maar vanaf bv. school niet?? ik heb de poort op de router opengezet, de firewalls staan uit:confused: :confused:

k weet echt nie meer wat ik moet doen hieraan.

ps. wat ik nou zo vreemd vind is dat als ik in ipconfig zie dat het ip van mn pc 192.168.2.3 is, maar als ik naar watismijnip.nl ga staat er heel iets anders:s:s:s

192.168.2.3 is je netwerk-ip, die van watismijnip.nl is het ip van je provider.

Die zul je dus ook moeten gebruiken wil je vanaf buiten het netwerk naar je webserver verbinden.

hoi mensen,,,

ik heb in win. 2000 server via iis een html website gemaakt, op het ip 192.168.2.3, want dat is mijn servers ip als ik via cmd ipconfig intyp...

alles ging wel mooi, thuis kon ik op alle pc's mn website bereiken, maar vanaf bv. school niet?? ik heb de poort op de router opengezet, de firewalls staan uit:confused: :confused:

k weet echt nie meer wat ik moet doen hieraan.

ps. wat ik nou zo vreemd vind is dat als ik in ipconfig zie dat het ip van mn pc 192.168.2.3 is, maar als ik naar watismijnip.nl ga staat er heel iets anders:s:s:s

je moet die ip die je bij watismijnip staat invoeren als je op school zit dan kom je er wel op

ok, dank voor de supersnelle reacties:thumb:

wat moet ik nu dan bij de thomson speedtouch, bij natp instellen??

inside ip??
outside ip??
inside port??
outside port??

Niets denk ik, ik heb gewoon de poort 80 (Van mijn webserver) geforward naar mijn desktop.

de ipadress van je computer

Start ------ Uitvoeren---------cmd-------------ipconfig daar staat de ip van je computer

oke dan erg bedankt:D:D:D

.
zou er iemand heel misschien ook even willen kijken op::

81.206.73.190

dat komt er uit bij watismijnip.nl dus dan zou hij het nu moeten doen denk ik

nu zou het het moeten doen,

inside: 192.168.2.3
outside:0.0.0.0
inside port:80
outside port: 80

nee nog niet

zou je een screenshot willen maken van de instelling van je Router

:confused: Helaas.

Kun je in je router niet een poort forwarden?

wat is forwarden dan?? dat is toch openzetten ofzo??:confused: heb ik gehoord

Ik denk dat een full-screen ons meer (nieuwe) informatie geeft.

Daarnaast is het handiger om hem als JPG op te slaan, dat scheelt wat Kb/MB's

zou iemand msschien nog 1 keertje willen kijken??

k heb m nu ook voor udp ingesteld en hem op een andere poort gegooid

Nope, hij werkt nog niet. :(

Ik heb even wat gezocht en kwam op deze site een stappenplan tegen. Wellicht handig voor je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan