Weet iemand of Voorraad beheer(van Data Becker) een goed programma is?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanzwam

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 dec 2003
Hallo beste mensen,

Een vraagje. Heeft iemand op het forum ervaring met het 'order,voorraadbeheer, facturatie programma van Data Becker.

Ik zou het zelf kunnen in acces, maar de tijd ontbreekt mij voor het ogenblik. Het is nogal tamelijk dringend, dat die mensen zulk programma hebben, maar zoals ik al zei ...... geen tijd.

Even de link er bij zetten

http://www.databecker.nl/assets/s2dmain.html?http://www.databecker.nl/

Laatst bewerkt:
Geplaatst door vanzwam
Hallo beste mensen,

Ik zou het zelf kunnen in acces, maar de tijd ontbreekt mij voor het ogenblik. Het is nogal tamelijk dringend, dat die mensen zulk programma hebben, maar zoals ik al zei ...... geen tijd.

wat is dat het dat je zelf zou kunnen? met andere woorden wat moet er gedaan worden?

Geplaatst door mumzel
wat is dat het dat je zelf zou kunnen? met andere woorden wat moet er gedaan worden?

Wel die mensen hebben mij gevraagd om een volledig voorraadbeheer programma te ontwikkelen. Dus maw. inboekingen,uitboekingen,bestellingen enz....

Dat kan perfect in Acces, maar .... zie vraagstelling. Ik heb ook al eventje het voorbeeld,dat meegeleverd is bij acces, even bekeken,maar dat lijkt mij zeer gebruiks-onvriendelijk.

Dus als ik het goed begrijp? Zoek je iemand die je daarbij kan helpen?

Geplaatst door mumzel
Dus als ik het goed begrijp? Zoek je iemand die je daarbij kan helpen?

Neen. Ik kan dat perfect zelf in Acces. Maar aangezien de urgentie,en ik hiervoor op het ogenblik geen tijd heb, zou ik ze dus aanraden om dit programma aan te schaffen. Mijn vraag is dus, kent iemand dit programma en is het dit wel goed.

Ah:) Nou snap ik het :) ik heb even de titel aangepast van je bericht, want ik kan je verder niet helpen. Misschien komt er nu iemand die het weet op af :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan