Hallo,
sinds een paar dagen kom ik niet meer het internet op met mijn laptop. Ik maak gebruik van een draadloze verbinding. Er staat dat de laptop wel verbonden is, maar als ik Internet Explorer open, wordt er gezegd dat er geen verbinding is en of ik offline wil werken.
Meerdere mensen hebben dit probleem, gezien op andere forums en alles al uitgeprobeerd, maar nog steeds niets opgelost!
Ik kan overigens met de andere laptop wel op het internet. In de zaak kan ik ook op internet, maar dan wel een andere internetverbinding. Ik heb laatst het kanaal in de zaak aangepast, ivm slechte verbinding. Misschien iets verkeerds ingesteld?
Wie zou mij kunnen helpen aub? Zou zeer op prijs worden gesteld!:d Probeer van alles, maar tevergeefs
Gegevens van laptop die het niet doet: (cmd>ipconfig/all)
Host-naam: : PETULA
Primair DNS-achtervoegsel :
Knooppunttype : onbekend
IP-routering ingeschakeld : nee
WINS-proxy ingeschakeld : nee
Ethernet-adapter LAN-verbinding :
Status van medium : medium ontkoppeld
Beschrijving : Atheros AR8132 PCI-E Fast Ethernet Controller
Fysiek adres : 00-26-55-B7-14-D1
Ethernet-adapter Draadloze netwerkverbinding:
Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel:
Beschrijving : Broadcom 802.11b/g-netwerkadapter
Fysiek adres : 00-26-5E-62-09-0E
DHCP ingeschakeld : ja
Autom. configuratie ingeschakeld : ja
Autoconfiguratie IP-adres : 169.254.4.53
Subnetmasker : 255.255.0.0
Standaardgateway :
sinds een paar dagen kom ik niet meer het internet op met mijn laptop. Ik maak gebruik van een draadloze verbinding. Er staat dat de laptop wel verbonden is, maar als ik Internet Explorer open, wordt er gezegd dat er geen verbinding is en of ik offline wil werken.
Meerdere mensen hebben dit probleem, gezien op andere forums en alles al uitgeprobeerd, maar nog steeds niets opgelost!
Ik kan overigens met de andere laptop wel op het internet. In de zaak kan ik ook op internet, maar dan wel een andere internetverbinding. Ik heb laatst het kanaal in de zaak aangepast, ivm slechte verbinding. Misschien iets verkeerds ingesteld?
Wie zou mij kunnen helpen aub? Zou zeer op prijs worden gesteld!:d Probeer van alles, maar tevergeefs

Gegevens van laptop die het niet doet: (cmd>ipconfig/all)
Host-naam: : PETULA
Primair DNS-achtervoegsel :
Knooppunttype : onbekend
IP-routering ingeschakeld : nee
WINS-proxy ingeschakeld : nee
Ethernet-adapter LAN-verbinding :
Status van medium : medium ontkoppeld
Beschrijving : Atheros AR8132 PCI-E Fast Ethernet Controller
Fysiek adres : 00-26-55-B7-14-D1
Ethernet-adapter Draadloze netwerkverbinding:
Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel:
Beschrijving : Broadcom 802.11b/g-netwerkadapter