welk brandprogramma moet ik gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

marias60

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 sep 2004
Hallo
ik heb een vcd gedownload van roots. nu wil ik deze erg graag branden. ik heb al diverse brandprogjes geprobeerd maar niet werk.
als ik de vcd heb uitgepakt blijven er 2bestandjes over
1:NZB bestand en
2:SFV bestand.
wie o wie weet een oplossing
gr maria

welkom op Helpmij:) Kijk hier maar even. Sfv betekend standard file verification.

Waarom zou je een NZB bestanden willen branden? Dan heb je nog geen film ofzo ;) Dit NZB moet je laden met een nieuwsgroep en dan pas begin je de VCD te downloaden ;) :thumb:

Het SFV bestand is gewoon een controlebestand dat je met QuickSFV of iets dergelijks kunt openen om te controleren of (in dit geval) het NZB bestandje niet corrupt is :) Maar dit is vooral nuttig bij grote bestanden (zoals archief (.rar) bestanden die gebruikt worden bij het downloaden van spellen, films enzovoorts...deze zul jij ook wel krijgen als je eenmaal de VCD hebt gedownload van een nieuwsgroep)

lol je hebt geen film gedownload!
maar je hebt een bestand gedownload om een film mee te gaan downloaden.
nzb file wordt door news programma's gebruikt,
om zonder headers te hoeven downloaden. een complete film binnen te halen

en sfv is een controle file zie eerdere post.

kijk maar eens op http://www.tutorialbase.net/ voor meer info

offtopic :D dan was die film vast snel klaar met downloaden :p

edit :confused: weer te laat lol

brandprog

hoi ten eerste bedankt voor de eerste paar reacties.. want ik zie dat bestandje voor het eerst en ja iedereen zal de eerste keer raar hebben opgekeken ikga dan ook meteen kijken wat ikverder moet doen .
wat betrefdde laatste paar reacties . u bent zeker als professor geboren en toen u dit prog voor het eerst zag snapte u meteen wat er aan de hand was . wel ik zit op serieuze antwoorden te wachten en niet dat ik belachelijk wordt gemaakt. volens mij isdit forum toch in het leven geroepen om hulp te bieden en te vragen.dus ook u zult weleens eens
probleempje hebben gehad ,anders zat u nu niet op helpmij. nl
vr gr maria

hoi het is niet mijn bedoeling om iemand belachelijk te maken .
ik probeer alles een beetje met wat humor te brengen.
ook ik wist eerst niet wat dat voor bestand was idd
sorry dat ik zo overkwam dat is niet de bedoeling!

ik probeer alleen te helpen :thumb:

en op de link die ik gegeven heb vind je meer info over hoe en wat je kunt doen met dat bestand.

zal je nog iets verder op weg helpen
;)
je hebt als het goed is van je provider ook een news server adres gekregen! bv kabelfoon is dat news.kabelfoon.nl
als je van die site de volgende programma's download en de beschrijving goed leest. kun je een heleboel leuke dingen (serieus).
je begint met {ftd} de nieuws lezer wat er zoal wordt aangeboden.
dan neem je {grabit} of {news bin pro (hier kan je met de nzb file werken die je al hebt)}
dan heb je ook nog {par2} nodig om de verloren bestanden te repareren
en als laatste heb je winrar nodig.

ook via ftd is er een forum ;)

ik hoop dat ik het hiermee een klein beetje heb goedgemaakt:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan