Welke brandsoftware voor Nec d6100a dual layer

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannylee

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Heb bovenaande brander in mijn laptop dell maar ik wil dvd dual layer branden met Nero 6 hij leest hem in maar zodra ik een dual layer dvd + in doet dan zeg ie geen genoeg plaats op de dvd de brander is een dual layer + brander en de dvd zijn dual layer dvds ik zet op 2.5 snelheid heb ik soms andere brand software nodig??

Welkom op Helpmij:) Is die laptop een Dell? als dat zo is kijk dan eens op de site van Dell Daar kom ik niet op. Ze vragen een tag nummer. Misschien is daar info te vinden?

Dank u wel voor jullie reactie
Met de nero 6 de allerlaaste versie had ik het ook geprobeerd hij geeft aan dat de lege dvd niet genoeg ruimte heeft het is een dvd van 6.9 gb die ik wil branden en de dvd is een dual layer + dvd en ik brand op 2.4 snelheid maar hij start hem niet op moet ik soms een soort driver downloaden voor de nec d6100a zodat ie dual layer kan branden of gaat dat automatisch. Had de laptop gekocht met engels erop en toen heb ik alles geformateerd en nl xp opgezet maar hij heeft nooit om een driver gevraagt gewoon alles goed geinstalleert

Diverse site afgezocht oa ook Nec. Gegevens van de Nec d6100a heb ik nergens kunnen vinden.
Kijk met mbv tag nummer op de site van Dell of daar iets te ontdekken valt, of een telefoontje --> Dell?

ga het nogmaals met nero 6 proberen maar heb de iso file opgeslagen met alcohol 120% maar dan ziet nero 6 hem niet als een iso file wat moet ik doen??

En als je, wanneer je de iso wilt openen, het bestandstype op iso zet? Ik heb het zelf met Nero dat, wanneer ik een iso wil openen, ie bij bestandstype op "alle Nero compilaties en images" staat. Dan ziet ie de iso niet. Maar wanneer je het bestandstype op "image-bestanden (*.nrg, *.iso, *.cue)" zet, dan ziet ie 'm wel.

Groet,
Ramon

ok het is gelukt hem op nero 6 tebranden maar voor dat ie begint met branden geeft ie aan layer 1 branden en daarna geeft ie aan ILLEGAL DISC???? en stopt ie ermee

heeft iemand nog een idee welke brandprogramma dual layer braden voor data geen movie dus

Geplaatst door mumzel
Welkom op Helpmij:) Is die laptop een Dell? als dat zo is kijk dan eens op de site van Dell Daar kom ik niet op. Ze vragen een tag nummer. Misschien is daar info te vinden?

Is het een Dell??????? en zo ja: heb je geprobeerd bij Dell met je tagnummer in te loggen?
Indien je een Dell hebt en niet weet hoe het moet?

ga via internet naar dell.support.com
klik naar de nederlanse site van dell, toets rechts in het menu van deze site je tagnummer in (staat achter op je pc) en klik dan op fix mijn pc.
hopelijk vind je daar de oplossing

Ga maar eens op de site van dell kijken de drivers enzo zijn echte waardeloze support

Geplaatst door mumzel
Daar kom ik niet op. Ze vragen een tag nummer. Misschien is daar info te vinden?

Sorry, dat wist ik niet :(

heb je dan geen ander idee over welke software ik wel kan gebruiken voor dual layer branden maar dan voor data en geen film

niet echt nee :) misschien een van de wizzkids?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan