Welke Laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De samsung kan ik maandag ophalen als ik wil, de Dell 15R kan ik bestellen op de site maar ik weet niet hoelang dat zal gaan duren. Is het die 2GB Ram waard?

Hoi,

Ik zou de Samsung dan overwegen is ook net even beter niet omdat je hem maandag op kan halen;)

Laatst bewerkt:
ohhh wat ben ik ook lastig he!
Nu heb ik weer een vraag, op dixons staat een packard bell 600euro. Is een actie. Met 17inch en 8gb ram en 750 gb hardeschijf. Kan iemand even daar een mening geven?

Hoi,

Lastig niet maar je waait met de wind mee alle kanten op:D:D ik persoonlijk zou ik het dan bij de Samsung of dell houden .PB is niet zo sterk merk;)

Ja, het klinkt te mooi om waard te zijn. PB is dochterbedrijf van acer geloof ik. De verkoper mannetje van 16jaar zei zelf dat hij die laptop had gekocht en dat ie al snel kapot was.

Hoi,

Nou dan waarom zou je het ongeluk zoeken. Maar in je eerste antwoord hier wou je geen Asus omdat hij zwart en lelijk was maar heb ondertussen al wat zwarte voorbij zien komen . Kom je daar nog op terug?

Laatst bewerkt:
Nee het word de samsung, miss zelfs de 17inch. Moet even navragen of ze die hebben. De Dell is ook zwart klopt maar dan heb je die nieuwe Switch methode ofzo waardoor je de cover kan veranderen en best wel leuke designs.

Oke prima keuze in dit geval de Samsung ,denk dat de covers gekocht moeten worden bij dell maar dat terzijde.

Klopt ja, tusssen 20 en 50euries geloof ik. Naja ik ga de samsung kopen thanks

Hoi,

Welkom bij de asus club :D:D veel plezier ook :thumb::thumb:

Je begon met een budget van 500 euro:D

Zo blijven we bezig....:D
Maar die laatste mag er ook wezen ja.

oke je hebt 2 mogenlijk heden de samsung of de toshtiba. doe inemine mutte en kies er 1. kwa prijs zou ik het wel weten welke ik zou kiezen. samsung.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan