werkbalk in Word

• Onderwerp starter Onderwerp starter toop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou zeggen: installeer de nederlandse office. ik heb nog geen andere manier gevonden.

steven

ik zou zeggen: installeer de nederlandse office. ik heb nog geen andere manier gevonden.

steven

Dat kan niet want het is in de winkel waar ik de PC heb gekocht erop gezet. Heb ook geen CD. Als ik bv. de F10 knop indruk komt ie weer in de oorspronkelijke staat.

De werkbalk in Word en Excel staan in het Engels. Is er een mogelijkheid om dit te veranderen in het Nederlands.

th
Toop.rob@hetnet.nl

ik kan de Nederlandse versie er niet opzetten want waar ik de PC heb gekocht is alles erop gezet en ik kan hem met de F10 knop weer in de oorspronkelijke staat zetten. Heb ook geen CD

Dag Toop,

Ga naar menu Extra - Aanpassen (in het Engels Tools - ? , een na onderste item) en zet alle teksten in het Nederlands. Hoe? Rechtsklikken op het item en er verschijnt een tekstbox waarin je dat kunt doen.

Gegroet,

Axel.

Dag Toop,

Ga naar menu Extra - Aanpassen (in het Engels Tools - ? , een na onderste item) en zet alle teksten in het Nederlands. Hoe? Rechtsklikken op het item en er verschijnt een tekstbox waarin je dat kunt doen.

Gegroet,

Axel.

Hallo Axel,

Dat heb ik gedaan: Tools, language maar dan staat er voor ABC English een V-teken. Als ik dan aangeef bij Default of ik de taal wil wijzigen in Dutch zeg ik ja, vervolgens start ik mijn PC weer op en er veranderd niets.

groeten Toop

ik kan de Nederlandse versie er niet opzetten want waar ik de PC heb gekocht is alles erop gezet en ik kan hem met de F10 knop weer in de oorspronkelijke staat zetten. Heb ook geen CD

Axel,

Heb geprobeerd wat je voorstelde maar bij de language staat er voor ABC English een v-teken. Als ik vervolgens via Default de vraag beantwoord of ik English wil veranderen in Dutch zeg ik ja, maar na het weer opstarten van de PC veranderd er niets

axel en toop,

dit is volgens mij alleen voor de spellingscontrole. je moet de taal ook installeren bij microsoft office - microsoft office hulpprogramma's - taalinstellingen. ik denk niet dat je van een engelse office een nederlandse kan maken.

steven

Axel,

Heb geprobeerd wat je voorstelde maar bij de language staat er voor ABC English een v-teken. Als ik vervolgens via Default de vraag beantwoord of ik English wil veranderen in Dutch zeg ik ja, maar na het weer opstarten van de PC veranderd er niets

Arafay,

hoe kan ik dat dan veranderen? En waar vind ik dat?

Toop

axel en toop,

dit is volgens mij alleen voor de spellingscontrole. je moet de taal ook installeren bij microsoft office - microsoft office hulpprogramma's - taalinstellingen. ik denk niet dat je van een engelse office een nederlandse kan maken.

steven

Arafy,

Hoe verander ik dat dan? En waar?

Toop

Start - Programma's - Microsoft Office - Microsoft Office-hulpprogramma's - Microsoft Office 2003-taalinstellingen.

steven

Dat zou prima werken denk ik alleen ik zie de meest vreemde talen maar geen Nederlands.
In ieder geval bedankt.

th

Start - Programma's - Microsoft Office - Microsoft Office-hulpprogramma's - Microsoft Office 2003-taalinstellingen.

steven

Arafy,

Dat zou het moeten zijn. Er staan de meest vreemde talen bij maar geen Nederlands. Onbegrijpelijk. Maar bedankt.

th

dat moet je hier je beklag gaan doen. als je een officiële versie van office hebt, moet je ook een CD hebben.

steven

Dag Toop,

Je moet de taal niet wijzigen, dat lost niet je probleem op.

Ga naar Tools en dan Wijzigen (op z'n Engels weet ik niet wat er staat, maar het is de optie die boven Options staat).

Klik daarop zoals ik al eerder zei en verander de Engelse opschriften in Nederlandse.

Gegroet,

Axel.

Dag Toop,

Ga naar Tools en dan Wijzigen (op z'n Engels weet ik niet wat er staat, maar het is de optie die boven Options staat).

Klik daarop zoals ik al eerder zei en verander de Engelse opschriften in Nederlandse.

Gegroet,

Axel.

hallo Axel,

Dat is customize en als ik dat aanklik krijg ik 3 keuzes:Toolbars, Commands en Options. Heb ze allen aangeklikt maar niets over een taal.

toop

Dag Toop,

Gegroet,

Axel.

Hallo Axel,

Dat heb ik gedaan en dan staat er customize met 3 opties: Toolbars, commands en options maar niets over een taal.

gr. Toop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan