De werkbalk in Word en Excel staan in het Engels. Is er een mogelijkheid om dit te veranderen in het Nederlands.
th
Toop.rob@hetnet.nl
th
Toop.rob@hetnet.nl
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zou zeggen: installeer de nederlandse office. ik heb nog geen andere manier gevonden.
steven
ik zou zeggen: installeer de nederlandse office. ik heb nog geen andere manier gevonden.
steven
De werkbalk in Word en Excel staan in het Engels. Is er een mogelijkheid om dit te veranderen in het Nederlands.
th
Toop.rob@hetnet.nl
Dag Toop,
Ga naar menu Extra - Aanpassen (in het Engels Tools - ? , een na onderste item) en zet alle teksten in het Nederlands. Hoe? Rechtsklikken op het item en er verschijnt een tekstbox waarin je dat kunt doen.
Gegroet,
Axel.
ik kan de Nederlandse versie er niet opzetten want waar ik de PC heb gekocht is alles erop gezet en ik kan hem met de F10 knop weer in de oorspronkelijke staat zetten. Heb ook geen CD
Axel,
Heb geprobeerd wat je voorstelde maar bij de language staat er voor ABC English een v-teken. Als ik vervolgens via Default de vraag beantwoord of ik English wil veranderen in Dutch zeg ik ja, maar na het weer opstarten van de PC veranderd er niets
axel en toop,
dit is volgens mij alleen voor de spellingscontrole. je moet de taal ook installeren bij microsoft office - microsoft office hulpprogramma's - taalinstellingen. ik denk niet dat je van een engelse office een nederlandse kan maken.
steven
Arafy,
Hoe verander ik dat dan? En waar?
Toop
Start - Programma's - Microsoft Office - Microsoft Office-hulpprogramma's - Microsoft Office 2003-taalinstellingen.
steven
Start - Programma's - Microsoft Office - Microsoft Office-hulpprogramma's - Microsoft Office 2003-taalinstellingen.
steven
dat moet je hier je beklag gaan doen. als je een officiële versie van office hebt, moet je ook een CD hebben.ik kan de Nederlandse versie er niet opzetten want waar ik de PC heb gekocht is alles erop gezet en ik kan hem met de F10 knop weer in de oorspronkelijke staat zetten. Heb ook geen CD
dat moet je hier je beklag gaan doen. als je een officiële versie van office hebt, moet je ook een CD hebben.
steven
dat moet je hier je beklag gaan doen. als je een officiële versie van office hebt, moet je ook een CD hebben.
steven
Dag Toop,
Je moet de taal niet wijzigen, dat lost niet je probleem op.
Ga naar Tools en dan Wijzigen (op z'n Engels weet ik niet wat er staat, maar het is de optie die boven Options staat).
Klik daarop zoals ik al eerder zei en verander de Engelse opschriften in Nederlandse.
Gegroet,
Axel.
Dag Toop,
Je moet de taal niet wijzigen, dat lost niet je probleem op.
Ga naar Tools en dan Wijzigen (op z'n Engels weet ik niet wat er staat, maar het is de optie die boven Options staat).
Klik daarop zoals ik al eerder zei en verander de Engelse opschriften in Nederlandse.
Gegroet,
Axel.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.