wie wil medoen met project?

Status
Niet open voor verdere reacties.
jahoor, denk dat dat inderdaad geheel legaal is. ze zullen wel rechten hebben op hun naam etc, maar zolang je niets van hun gebruikt en zorgt dat t allemaal er net iets anders uitziet en heet dan is er geen vuiltje aan de lucht.

of het je lukt om zo'n team samen te brengen is een tweede, maar ik hoop dat t je lukt. denk alleen wel dat je zelf toch ook iets moet toevoegen anders dan enkel de mensen samen te brengen die t gaan maken. maar, wie niet waagt die niet wint.

veel succes,

leon
 
ok dankje.
ik hoor graag wie er mee doet!
meld je maar aan!
en als je opmerkingen heb
mag dat ook!
 
Werk je plannen beter uit. Dit is een project dat minstens een half jaar in beslag neemt met een team van 10 dedicated ervaren mensen die fulltime er aan werken.

Vermenigvuldig die tijd rustig met 5 voor elke factor die je team mist van:
* 10 mensen
* dedicated
* ervaren
* fulltime

En die 6 maanden is uitgegaan van een van tevoren volledig uitgewerkt plan.

En ik maak geen geintje; ik werk voor een bedrijf die dit soort games maakt en wij zijn met een team van 9 fulltimers een half jaar bezig om zo'n game op de markt te zetten, met allemaal fulltimers.

Je onderschat echt hoe gigantisch een project zoals je daar voorstelt is.
 
maar
mij maakt het niet uit als ik er lang mee bezig ben.
ik wil gewoon iets leuks hebben om ana te werken
al ben ik er een jaar mee bezig maakt me niet uit
 
Dan zou ik er gewoon zelf aan beginnen, de meeste mensen hebben niet zo'n zin om een jaar lang aan een van tevoren al verdoemd project te werken...

Tis niet vervelend bedoelt ofzo maar zoals je er nu mee bezig bent kan het gewoon echt niks worden. Begin of met iets kleiners of begin met het maken van goede plannen van hoe je dit wil realiseren...
 
das miss beter ja
ik ga wel ff kijken.
maar werk jij bij een bekend bedreif?
zo ja welken?
en anders ook XD
 
Dit begint langzaam op een slowchat te lijken. Er zijn nu 25 reacties op je vraag, vrijwel allemaal luiden ze hetzelfde, werk je plannen uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan