Willen jullie even kijken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door vanzwam
Sorry beste mensen, maar bij mij lukt het wel. Als ik op de link 'Vogels' klik dan begin je met je met de 'A' enz...

Alle links werken hier bij mij.

Ook met de NIS?, wil een medestander hebben!

Ik heb op mijn pc NAV 2004 en NPF 2003 op staan. En die zijn ingesteld op 'Medium'.

Maar ik heb NIS helemaal verwijderd, opnieuw opgestart en ze doen het nog niet.

Bij IE extra, internetopties, geavanceerd alles op standaard gezet.

NOT working.

Volgens mij gaat het alleen in Alphen aan den Rijn fout. Daar wonen Raymond en ik:D :D

Volgens mij gaat het alleen in Alphen aan den Rijn fout. Daar wonen Raymond en ik:D :D

Oh, opgelost...:D

:D :o

Ik ben nu alle scans aan het doen die ik heb om te kijken of het daaraan ligt.

Naast Reclame Onderdrukken kan je ook nog Privacy Control uitschakelen, zie daat het nut niet van in, tip voor Raymond maar ik vrees dat daar de NIS ook al de nek is omgedraaid...:(

@ Tanja, zal wel schoon zijn, lijkt me sterk dat je rotzooi op je pc hebt, ik denk een kwestie van een kleine instelling qua site van Raymond maar welke???

Even een screenshot. Dit om te bewijzen dat het hier OK is.

Bijlagen

• screenhunter_013.jpg
    screenhunter_013.jpg
    54,8 KB · Weergaven: 27
Geplaatst door vanzwam
Even een screenshot. Dit om te bewijzen dat het hier OK is.

Heb jij ook een instelling (qua toestemming) gedaan zoals ik in de link heb aangegeven? (btw, bij mij staat ook alles op 'aanbevolen' qua beveiliging)

Ik heb geen NIS maar niet alle knopjes werken.
Als ik op de knop forum klik dan doet het hier niks.
Houd ik de ctrl toets ingedrukt dan werkt het wel.
In mijn ie balk heb ik wel de googel werkbalk staan met ingeschakelde popup killer.
Misschien zijn er meer mensen die deze balk ingeschakeld hebben en nu problemen hebben.

Kan natuurlijk niet weten hoe de firewaal is ingesteld.

Voor alle duidelijkheid. open de firewall -> options -> webcontents -> zet daar alles op permit(toestaan)

Geplaatst door puppie
Ik heb geen NIS maar niet alle knopjes werken.
Als ik op de knop forum klik dan doet het hier niks.
Houd ik de ctrl toets ingedrukt dan werkt het wel.
In mijn ie balk heb ik wel de googel werkbalk staan met ingeschakelde popup killer.
Misschien zijn er meer mensen die deze balk ingeschakeld hebben en nu problemen hebben.

Toch aangewezen dat je een degelijke bescherming hebt.

Geplaatst door gezina
Jammer Tanja, je kan (mocht je de gekte krijgen wederom de NIS te installeren) ook de optie Reclame onderdrukken uitschakelen en dan een popup-killer installeren, mogelijk een tip voor Raymond Bos. (toegegeven, Norton-produkten blijven lastig...)

Misschien moet je de instellingen in IE eens op standaard zetten, mogelijk is de site dan wel te 'beknoppen.'

Moet ik dan als de instalatie begint voor "aangepast" kiezen??
Want dan zet ik hem er gewoon ff opnieuw op.

Geplaatst door puppie

Deze heb ik ook, maar ook met de ctrl werkt het niet:(

Geplaatst door Raymond Bos
Hoi,

Als ik op www.vogelpagina.tk ben dan werken de navigatiebuttons aan de linkerkant niet. Ik zie ze wel maar als ik erop klik gebeurt er niks. Willen jullie even kijken of dat bij jullie ook zo is. Volgens de maker van de site ligt het aan mij.......

Thanks,
Raymond

Ik heb het ook even getest. Als ik Internet Explorer gebruik, gebeurt bij mij hetzelfde: ik zie de knoppen, ze lichten ook op als ik er met de cursor over beweeg, maar als ik erop klik gebeurt er helemaal niets. Ik heb geen NIS of Norton Personal Firewall, dus daar ligt het niet aan.
In Mozilla Firefox werken de knoppen echter perfect!
Hoe kan dit?

Heeeeeeeeeeeeeeeeel vaag allemaal. Zelfs als ik NIS eraf haal werkt het niet:(
Ga even Opera proberen.

:) Bij mij doen de knoppies het ook prima, ook het forum knopje.

Kijk eens hoe je instellingen staan bij Extra>Internet opties>beveiliging>aangepast niveau>Microsoft VM>toestemming voor Java
Als ik bij mij deze uitschakel dan doen inderdaad de knopjes het niet meer.
Wanneer dit niet helpt zou je kunnen proberen Microsoft Virtual Machine opnieuw te installeren.

@Paintje, ik heb beide opties geprobeerd, helaas zonder resultaat.

Die pagina kan mij eigenlijk niet zoveel schelen, maar wil nu toch echt graag weten waarom Raymond, Buffy en ik in IE niet de link achter de buttons krijgen:D

Laatst bewerkt:
Als ik in de bron van de pagina kijk zie ik alleen het kleine beetje in de bijlage. Zegt iemand dat wat?

Veel is het niet in ieder geval.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan