Geplaatst door vanzwam
Sorry beste mensen, maar bij mij lukt het wel. Als ik op de link 'Vogels' klik dan begin je met je met de 'A' enz...
Alle links werken hier bij mij.
Ook met de NIS?, wil een medestander hebben!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door vanzwam
Sorry beste mensen, maar bij mij lukt het wel. Als ik op de link 'Vogels' klik dan begin je met je met de 'A' enz...
Alle links werken hier bij mij.
Geplaatst door vanzwam
Even een screenshot. Dit om te bewijzen dat het hier OK is.
Geplaatst door puppie
Ik heb geen NIS maar niet alle knopjes werken.
Als ik op de knop forum klik dan doet het hier niks.
Houd ik de ctrl toets ingedrukt dan werkt het wel.
In mijn ie balk heb ik wel de googel werkbalk staan met ingeschakelde popup killer.
Misschien zijn er meer mensen die deze balk ingeschakeld hebben en nu problemen hebben.
Geplaatst door gezina
Jammer Tanja, je kan (mocht je de gekte krijgen wederom de NIS te installeren) ook de optie Reclame onderdrukken uitschakelen en dan een popup-killer installeren, mogelijk een tip voor Raymond Bos. (toegegeven, Norton-produkten blijven lastig...)
Misschien moet je de instellingen in IE eens op standaard zetten, mogelijk is de site dan wel te 'beknoppen.'
Geplaatst door puppie
In mijn ie balk heb ik wel de googel werkbalk staan met ingeschakelde popup killer.
Misschien zijn er meer mensen die deze balk ingeschakeld hebben en nu problemen hebben.
Geplaatst door Raymond Bos
Hoi,
Als ik op www.vogelpagina.tk ben dan werken de navigatiebuttons aan de linkerkant niet. Ik zie ze wel maar als ik erop klik gebeurt er niks. Willen jullie even kijken of dat bij jullie ook zo is. Volgens de maker van de site ligt het aan mij.......
Thanks,
Raymond
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.