Windows 7 instal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sevenofnine

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2011
Hallo allen, Ik zit met een klein maar voor mij toch groot probleem.

Ik wil windows7 opnieuw installeren op mijn laptop (aspire 5738PG)

om dat mijn schijf kapot is gegaan, Ik heb een originele CD key voor Windows 7 en een goede windows 7CD maar nu komt het probleem.

door dat ik er een nieuwe schijf heb in gezet kan hij nu van af de Cd GEEN
stuurprogramas meer vinden en wijgerd hij met alle opzet om windos 7 te instaleren

WIE O WIE KAN MIJ HIER mee helpen heb al van alles geprobeerd

maar krijg gewoon niet de goede stuur programas gevonden.

MVG WIM

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi !

Start je wel op van de Win 7-DVD ?

Dan kan je laptop nooit problemen veroorzaken, die krijg je mogelijk pas bij de aktivatie.

Dus: DVD/CD speler als eerste in de opstart-volgorde zetten en daarvan opstarten.

Greetz,

Harry.

Ja ik heb hem ook al proberen op te starten via de bios dus gezorgd dat hij eerst opstart via de cd maar ook dan blijft hij zegen dat hij geen besturings systeem kan vinden

Heb trouwens net de CD getest op een andere pc en daar werkt hij wel gewoon op.

Hoi !

Als je opstart van de Win 7-DVD kan hij uiteraard geen OS vinden, daarom wil je tenslotte Win 7 installeren.....

Met welke DVD werk je; 'n originele Win 7 DVD neem ik aan ?

Greetz,

Harry.

Hoi,
Ik begrijp je probleem volledig.
Als je dit wilt oplossen kun je het beste even de Software niet via de cd maar via de hardeschijf te installeren.
Dit kun je bijvoorbeeld via Torrents Downloaden. (Torrents zijn downloads , die je op veel websites kan downloaden)
*KNIP*
Zoek je Operatie Systeem, In dit geval W7,
En pak het iso bestand uit met WinRar.
En open dan het bestand Setup.EXE
Ik hoop dat hiermee je probleem is opgelost.
PS. Zorg wel dat je een kopie van al je programmas.
Want anders zijn al je drivers weg!
Plus internet en Geluid.
Veel Succes er verder mee! :thumb:

probeer je laptop eens op te starten met een linux schijfje (downloaden kan via ubuntu.org)
als hij daar ook niet wilt opstarten licht het aan je bios, anders is het je windows 7 schijfje

@pedro270
Kijk dat is het probleem ik heb er nu wel windows Xp op staan maar ik kan als nog niet op internet komen of iets met dat ding.
reden is dat hij geen enternet controle drivers heeft en voor alle andere
chip sets enz.

@ Harry Snor
als je mijn eerste plaatsing goed lees staat er bij orignele dvd en code ;)
maar de bios staat goed ingesteld,
krijg er wel XP op maar die draait dan op de standart parameters.
om dat hij de chipset en vidiokaart enz niet geinstaleert krijgt om dat hij geen verbinding met internet krijg vanwegen de vermiste drivers die de laptop nodig heeft

Ik heb meschien al wel iets gevonden om win7 aan de praat te krijgen op de website van acer staan alle benodigde drivers voor de boven genoemde laptop,

ik ga einde van de week even een USB stick hallen en haal dan alle drivers via een andere pc
van de accer website. en stop dan de usb stick in de laptop en probeer dan nog maals win7 te installeren.

jullie horen snel van mij of het werkt en of het me gelukt is met de USB stick

MVG sevenofnine.

hmsss HELP heb alle drivers voor de acer aspire 5738 geladen van de site van acer maar helaas windows 7 blijft zeuren dat hij geen stuur programas kan vinden :S

word echt gek

het probleem is nog niet opgelost maar ik ga het topic tog sluiten,

reden van het sluiten van dit topic = andere windows gepakt ( windows XP home en met omweg kunne instaleren)

het liefst zou ik ook bij 7blijven maar krijg 7 op huidig systeem gewoon niet aan de praat,

en heb nu niet het geld voor nieuwe win7 dus moet het toch even met de xp doen om tog mijn werk te kunne doen. maar tog bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan