hallo,
eest ik weet niet precies waar ik dit moet posten dus zet ik het hier maar neer,
ik wil mijn pc gaan recoveren,
de besturings systeem is windows 7 aleen de vragen komen naar boven,
origineel stond er windows xp op als ik terug naar fabrieks instellingen gaan dan komt er weer windows xp op toch?
of blijft hij dan op windows 7 want ik wil natuurlijk windows 7 erop houden
vraag 2
via configratiescherm heb ik
geavanceerde herselmethode gevonde
de 2de daarvan is
windows opnieuw instaleren(instalatie schijf vereist)
als ik deze doe gooit hij alles van de C: schijf af en moet je daarna met de CD van windows 7 alles terugzetten?
is een back up dan vereist? ik heb expres geen back-up omdat echt helemaal niks terug wil hebben wat erop staat.
daarom vraag ik als ik die optie selecteer van
windows opnieuw instaleren dan gooit ie echt ALLES van de C: schijf en moet ik daarna met de CD windows 7 terug instaleren
nog 1 vraag over de CD
ik heb de eerste keer windows 7 er niet zelf opgezet omdat ik er meteen een nieuwe hardeschijf RAM en windows 7 op heb laten zetten maar kan ik als ik windows 7 eraf gooi die product key nog 1 keer gebruiken op dezelfde pc daar zit ik een beetje mee dat die key dan wel werkt en niet dat ik zonder windows 7 zit
en helemaal niks heb
ik hoop dat jullie het een beetje snappen en mij kunnen helpen
mvg, wouter
eest ik weet niet precies waar ik dit moet posten dus zet ik het hier maar neer,
ik wil mijn pc gaan recoveren,
de besturings systeem is windows 7 aleen de vragen komen naar boven,
origineel stond er windows xp op als ik terug naar fabrieks instellingen gaan dan komt er weer windows xp op toch?
of blijft hij dan op windows 7 want ik wil natuurlijk windows 7 erop houden
vraag 2
via configratiescherm heb ik
geavanceerde herselmethode gevonde
de 2de daarvan is
windows opnieuw instaleren(instalatie schijf vereist)
als ik deze doe gooit hij alles van de C: schijf af en moet je daarna met de CD van windows 7 alles terugzetten?
is een back up dan vereist? ik heb expres geen back-up omdat echt helemaal niks terug wil hebben wat erop staat.
daarom vraag ik als ik die optie selecteer van
windows opnieuw instaleren dan gooit ie echt ALLES van de C: schijf en moet ik daarna met de CD windows 7 terug instaleren
nog 1 vraag over de CD
ik heb de eerste keer windows 7 er niet zelf opgezet omdat ik er meteen een nieuwe hardeschijf RAM en windows 7 op heb laten zetten maar kan ik als ik windows 7 eraf gooi die product key nog 1 keer gebruiken op dezelfde pc daar zit ik een beetje mee dat die key dan wel werkt en niet dat ik zonder windows 7 zit
ik hoop dat jullie het een beetje snappen en mij kunnen helpen
mvg, wouter