Dag,
Ik heb gisteren uit frustratie een harde klap gegeven op mijn mousepad.
5 minuten daarna reageerde mijn laptop (hp pavilion) niet meer.
Het enige wat ik nog kan doen is hem opstarten in veilige modus maar daar krijg ik alleen maar foutmeldingen zoals
--Windows has recovered from an unexpected shutdown:
Problem signature
Event name: Blue Screen
Files that describe the problem: C:\Windows\minidump\071312-25802-01.dmp
C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Temp\WER-223565-0.sysdata.xml
of
Melding: Failed to connect to a windows service: windows could not connect to the system event notification service. This problem prevents standard users from logging on to the system.
Daarna: windows explorer has stopped working
---
er zijn 2 restore points die heb ik allebei geprobeerd maar lijken niet goed te werken.
System restore failed to extract the file (E:\Windows\System32\DriverStore\File repository\synpd.inf_x86_neutral_83040cd4
An unspecified error occurred during System Restore (0x80070017)
---
Ik heb een cd gebruikt: Active File Recovery. Die signaleert geen geheugen problemen, maar tovert windows ook niet meer terug.
Ik heb geen flauw idee wat er aan de hand kan zijn.
Is mijn moederbord misschien stuk? Mijn harde schijf? Alleen windows?
Wie kan mij helpen diagnosticeren wat er aan de hand is?
groet,
Matthijs
Ik heb gisteren uit frustratie een harde klap gegeven op mijn mousepad.
5 minuten daarna reageerde mijn laptop (hp pavilion) niet meer.
Het enige wat ik nog kan doen is hem opstarten in veilige modus maar daar krijg ik alleen maar foutmeldingen zoals
--Windows has recovered from an unexpected shutdown:
Problem signature
Event name: Blue Screen
Files that describe the problem: C:\Windows\minidump\071312-25802-01.dmp
C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Temp\WER-223565-0.sysdata.xml
of
Melding: Failed to connect to a windows service: windows could not connect to the system event notification service. This problem prevents standard users from logging on to the system.
Daarna: windows explorer has stopped working
---
er zijn 2 restore points die heb ik allebei geprobeerd maar lijken niet goed te werken.
System restore failed to extract the file (E:\Windows\System32\DriverStore\File repository\synpd.inf_x86_neutral_83040cd4
An unspecified error occurred during System Restore (0x80070017)
---
Ik heb een cd gebruikt: Active File Recovery. Die signaleert geen geheugen problemen, maar tovert windows ook niet meer terug.
Ik heb geen flauw idee wat er aan de hand kan zijn.
Is mijn moederbord misschien stuk? Mijn harde schijf? Alleen windows?
Wie kan mij helpen diagnosticeren wat er aan de hand is?
groet,
Matthijs