Windows 7 theme voor vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik windows 7 wil kopen, moet ik die upgrade niet hebben. Dan neem ik alle bestanden mee en dat is juist niet de bedoeling.

Wat bedoel je nou precies en over welke bestanden heb je het???

En met een upgrade dvd kun je ook gewoon een schone installatie doen hoor
 
1) Als je graag wilt dat jou Computer die thema bestanden herkent en in het lijstje weergeeft, moet je een DLL bestand zo laten bewerken ("patchen" in dit geval) dat het die bestanden (van derden, dus niet van Microsoft zelf) aan het lijstje toevoegt en "toestemming" geeft om die bestanden te gebruiken (= thema instellen) moet je een patcher hebben (>>download<<). Deze patcher kan zeker weten op jouw computer worden gebruikt (bruikbaar op alle 32 en 64 bit systemen tussen XP en 7 (ook niet belangrijk voor jou)).
2) Pak het gedownloade .ZIP bestand uit (met bijv. via Windows zelf of software als 7zip of WinZip)
3) Open het programma (en haal even het vinkje bij: "Set Windows X's live as default home page")
4) Klik op "Patch" om het (UXTHEME.DLL) bestand te patchen (en restore om het originele bestand weer terug te laten zetten)
5) Daarna is het een kwestie van computer herstarten en (ook even controleren of al je thema bestanden op de juiste plaats staan) opnieuw kijken of hij er tussen staat.
[6) Zo niet, dan kun je ook weer 2 dingen doen: 1. Het bestand via Windows Verkenner openen. 2. In dat venster (waarin je je thema kunt kiezen) op bladeren klikken en dan het bestand selecteren.]

Hopelijk is dit duidelijk :p uitgelegd...
 
Ik kan hem niet openenen. Er staat ( Can not oppen C: ... )
En ik krijg een melding dat er een keylogger bij zit. Maar die heeft die verwijderd.
 
Dan moet je het openen met je administrator rechten. (Ik zeg maar vast: Ik werk nooit met Vista of 7, dus ik weet niet alles precies...). Maar volgens mij moet je dan rechts klikken op die patcher, en dan "Eigenschappen --> Compatibiliteit --> Uitvoeren met administrator rechten". Of anders moet je in het inlogscherm inloggen met je Administrator account... (Als dat niet lukt, zul je even moeten googlen, tenzij mrmusic het weet...)
 
Als ik er met rechtermuisknop op klik, staat er niet als administrator openen. En met welk programma moet ik hem openen? WinRAR ?
 
of winZip, of eigenlijk nog veel beter: 7-zip. Als die het daarna nog niet goed opent, kun je proberen rechts te klikken op het .zip bestand en dan "openen met..." en dan 7-zip filemanager (als dat er niet bij staat moet je op "bladeren" en dan naar "C:\Program Files\7-Zip\7z-FM.exe" aanklikken. Daarna opent hij het automatisch en hoef je het alleen nog maar dubbel te klikken op dat (enige) bestand wat erin staat. (Dan kun je verder vanaf stap 3)
 
Weet jij of je een 32 of 64 bit computer hebt? (je moet sowieso één van de twee uit het eerste kolommetje downloaden...)
 
Ow hij heeft hem inmiddels uitgepakt. Alleen nog steeds leeg. Alleen het bestand is wel 22 bytes staat eronder.
 
Ik heb een alternatief (alleen handig als je weet of je een 32bit of 64bit computer hebt...) gevonden. Inclusief uitleg. (>>download<<). Als je het wild, kan ik daar ook nog wat uitleg over geven (in stappen natuurlijk).

Als je dat niet weet, dan kan ik het uitgepakte bestand ook even op m'n website zetten (niet echt netjes, maar als het moet dan mag dat vast wel). Ligt eraan wat jij makkelijker vind...
 
Dan zou je hier eens naar kunnen kijken. Helaas zit ook die weer verpakt :confused:. Ik heb tevens ook geprobeerd het uitgepakte bestand van die andere patcher te uploaden naar mijn site, maar helaas wil dat niet lukken omdat ik geen .exe bestanden mag uploaden van mijn server :confused:. Probeer eerst die nieuwe patcher maar, daarna kunnen we altijd nog verder zien...
 
86x. Als je vervolgens het dat programma opent, krijg je 3 vakken te zien waarin in elk vak een ander bestand te zien is (en 3x "Patch") . In jou geval moet je op alle drie de "patch" knoppen klikken. Voor mensen met een XP systeem hoef je alleen de derde maar te doen (UXTHEME.DLL). Daarna computer herstarten en klaar! :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan