Windows 7 theme voor vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat betekend dat alles met succes is gewijzigd en dat je je computer moet herstarten om die thema's te kunnen gebruiken! In principe kan er nu niet veel fout gaan (hoop ik dan maar...) :thumb:
 
Nu kun je die thema's die jij wilde installeren (bijv. die Windows 7 thema) zonder rare fratsen van Windows (Vista basic venster met zwarte achtergrond :p). Daar ging jou vraag toch over??? :rolleyes:
 
Ik heb me pc opnieuw opgestart en heb toen 2 x op windows 7 theme geklikt.. Maar krijg gewoon windows vista met zwarte achtergrond
 
********** :mad: Probeer het a.u.b. even met een ander thema (van bijvoorbeeld: http://www.customize.org/vistathemes. Het zijn er niet zoveel (voor vista tenminste), maar ze werken op de manier waarop ik verwacht! En welke thema wil je eigenlijk installeren (kun je een link geven?)
 
Dat die niet werkt is mij wel duidelijk. Dat is namelijk geen thema voor Windows Vista, maar voor Windows 7 ;). Als je in google daarnaar zoekt, kun je volgens mij beter iets met "for vista" intikken, dan kom je er wel.
 
Waar kan je dat zien dat het voor vista is. Alleen de naam van de site leek me al genoeg....
 
xD. Dan heb ik nog één laatste ding: http://www.winmatrix.com/forums/index.php?/topic/12767-vistaglazz-theme-patcher-and-glass-on-maximize/. Dat programma wordt door veel vista thema makers aangeraden (lees ik hier net :p), en het is tevens mogelijk om die aero effecten (glas effect) ook toe te passen op gemaximiliseerde venster (wat een rotwoord). Als je nu in Vista een venster maximaliseert, dan wordt die vensterrand zwart, daarmee kun je dat ook uitzetten. Als het daarna nog niet werkt, dan weet ik het ook niet meer... :confused:
 
Ow ik heb al, maar zoals ik eerst ook had. Je hebt 4 van die tekentjes. En die 2e met die kleurtjes staat onder als ik mijn muis erop hou ; Your windows vista edition doesn't support aero, style patch is not available
 
Kijk, dat is handig, zo'n filmpje! :thumb:

En volgens dat programma is hij nu ook nog gepatcht! Ik zou zeggen, probeer het nog eens! Ik zag dat je je computer niet opnieuw hoefde te starten...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan