Windows 8 tegels zijn verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert2006

Verenigingslid
Lid geworden
2 mei 2006
Berichten
6
HH,
Ik werk op mijn Laptop met Windows 8 NL.
Sinds enige tijd ben ik de tegels van Windows 8 kwijt. Vermoedelijke oorzaak of een foute toets handeling of een update van een of ander programma. Ik heb via een tweede account de tegels weer terug gekregen maar ook die ben ik weer kwijt. Na veel zoekwerk eindelijk mijn tweede account vewijderd. Je hebt er bijna een hogere opleiding voor nodig.
Ik wil graag mijn Windows 8 tegels terug zonder opnieuw te moeten installeren. Weet iemand een weg om dit voor elkaar te krijgen. Mijn dank vooruit. Robert.
 
Klik met rechts op het tegelscherm en klik dan rechts onderin op de knop Alle apps.
Daar kun je dan de apps selecteren die je op je Start scherm wilt hebben.
 
Edmoor, ik heb je oplossing geprobeert. De tegels heb ik terug maar deze willen niet meer opstarten. Ik denk toch dat er een DLL of een EXE verdwenen is. Ook kan ik het tegelscherm niet meer vanaf boven naar beneden schuiven zodat deze omschakelt naar de scherm mode. Ik zal wel opnieuw moeten installeren maar daar wacht ik dan maar mee tot 8.1 in de winkels ligt. Bedankt voor het meedenken, Robert.
 
Volgens mij kan niemand dat. Het tegelscherm is namelijk het startscherm. Om naar de 'scherm'-mode te gaan dien je op de 'bureaublad'-tegel te klikken. Alle geopende apps en toepassingen kun je inderdaad afsluiten door deze vanaf boven naar beneden te schuiven. Behalve dus het startscherm.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry, Ik heb het verkeerde woord gebruikt. Ik bedoelde zoals je vermeld het bureaublad.
Mijn dank voor je reactie. Robert.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan