Windows Defender Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mammoth

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2002
Berichten
371
Beste Helpmij,
Windows 10 geïnstalleerd ,maar nu werkt Defender niet meer kan hier niet meer inkomen.
Hij staat er wel in maar werkt niet meer.
Hij staat in C:\Program Files-Windows Defender en daar staan 37 bestanden in (10.700k)
En hij staat in C:\Program Files(x86)-Windows Defender hier staan 6 Dll Files en onder Submenu nl-NL staan 4 mui Files.

Weet iemand hoe ik Defender weer terug kan krijgen. Heb wel naar uploads gezocht maar Defender zai er niet bij.

Gr Mammoth
 
dat is vervangen door uw virusscanner.

mvg macguy
 
Bedankt voor je reactie, heb deze gedownload "voor windows 8 en windows 10 de 64 bit" er werd toen mpam-fe gedownload.
Deze als administrator uit gevoerd, maar helaas er gebeurt niets.
Macguy reageerde dat mijn virusscanner dat gedaan had maar ik had er geen virusscaner op staan, toen werkte PC Defender goed.
Heb er nu maar ff AVG op gezet.
Heb deze tijdelijk uitgezet bij het uitvoeren van mpam-fe.
Dus heb nog geen Defender.
Die mpam-fe is toch wel de goeie?
Werk dus met win 10 de 64 bit versie.
Hopelijk is er nog een oplossing voor. Want ik persoonlijk vind AVG niet fijn.

Vr gr Mammoth
 
Ik durf het nauwelijks te zeggen (want ik weet hoe Lange Pier hier over denkt :p ) maar ik ben ook niet zo weg van AVG. Niet alleen dat AVG veel te veel malware doorlaat i.v.g. met andere av-producten, maar de "extra's"van AVG zijn regelrechte malware.
Beter maar kiezen voor AVAST Free. Avira schijnt ook goed te zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee.
 
Een anti virus houdt ook geen malware tegen.....
Gewoon maar wat roepen zonder bewijs mag niet mogen kunnen.
En het is een redelijke anti virus, Panda schijnt ook goed te zijn, die 2 die je noemt heb ik altijd problemen mee gehad.
 
@Mammoth : als je in het configuratiescherm kijkt, staat daar geen Windows Defender?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan