Windows Installer probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt NMIndexingservice heeft inderdaad met Nero te maken. Toen ik bij Services keek was het proces uitgeschakeld. Wellicht was juist dat de oorzaak van de foutmelding. Ik heb het proces aangezet en de computer weer opgestart. Volgens mij heeft dat niets te maken met mijn Windows Installer probleem.

Hebben de andere fouten (DCOM bv.) geen relatie met Windows Installer?

Wat kunnen we nog doen?
 
Welke foutmelding krijg je nu als je probeert te (de)?nstalleren
 
Als ik nu een update van skype probeer te installeren dan krijg ik de volgende melding:

Installling skype failed; code 1601
The Windows Installer service could not be accessed.

Ik krijg dezelfde soort meldingen wanneer ik een programma wil verwijderen.

Groeten,
Hans.
 
Ik heb de fix software applicatie gedownload en uitgevoerd. Nu kan ik alleen maar repareren als ik een behoorlijk bedrag over maak. Op zich is dat niet zo'n groot probleem als dan ook daadwerkelijk het probleem is opgelost. Ik heb ook al de PowerSuite van Uniblue aangeschaft omdat ik dacht dat dit me ook wel zou helpen. Maar helaas....

Graag advies?

Het tool vind trouwens wel verschillende fouten waaronder de MSI Installer.....


Groeten,
Hans.
 
Overtuig je ervan dat de Windows Installer Service op Automatisch staat i.p.v. handmatig. Als dat gebeurd is, start opnieuw en probeer Skype te installeren.

Sorry,maar als dit niet lukt weet ik het niet meer. Ik zou overwegen een systeemherstelpunt te kiezen en als dat niet werkt een herstelinstallatie te doen.
 
Beste Dorado,

Ik denk dat we nu alles we zo'n beetje hebben geprobeerd maar het lijkt nu zoeken op een speld in een hooiberg. Helaas hebben we geen oplossing kunnen vinden voor dit probleem
Jouw laatste suggestie ga ik binnenkort maar uitvoeren en dat is een herinstallatie van het systeem. Ik heb lang geprobeerd om dat te voorkomen, is toch weer veel werk.

Ik wil jou hartelijk danken voor de tijd en de suggesties die je mij hebt gegeven. Super bedankt!

Groeten,
Hans.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan