Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Grace,
Onder Windows XP, had je Outlook Express als mailprogramma
Onder Vista had je Windows Mail als mailprogramma (hetzelfde als OE, maar een 'nieuwere' versie)
Onder Windows 7 wordt geen 'gratis' mailprogramma meer meegeleverd, maar kan je de - weer nieuwere - versie gratis downloaden. Dat is dus weer een nieuwere versie van het mailprogramma, dat 'eerder' Windows mail werd genoemd onder Vista.
En daar heb je helemaal geen @live of @hotmail account bij nodig. je kunt er gewoon je bestaande e-mail account(s) in onderbrengen.
Ik wil helemaal niet naar Windows Live. Op dit moment heb ik Thunderbird, dus mijn gegevens zijn niet verloren gegaan.
Ik wil echter graag Windows Mail terug, omdat deze beter bevalt.
Uuh... ik denk dat vanveelen nog niet in de gaten heeft, dat hij zelf een beetje dom is.
grace101 geeft aan niet naar Windows Live Mail te willen, punt. Duidelijker kan niet.
De "oude" Windows Mail (dus GEEN LIVE MAIL) zoals in Vista, kan prima OOK gebruikt worden in Win7,
Hier kun je lezen hoe dat moet:
http://www.placebeau.nl/article/473/Windows_mail_voor_Windows_7.html
De "oude" Windows Mail (dus GEEN LIVE MAIL) zoals in Vista, kan prima OOK gebruikt worden in Win7
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.