Windows Update blijft hangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timoow13

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2012
Berichten
56
Hi,
Ik heb vanochtend mijn laptop uitgezet en hij ging vanzelf een update doen (ik weet dat dat normaal is). Toen ik hem weer wilde opstarten ging hij uit zichzelf de disk C: checken (en dat hoort denk ik NIET). Toen hij daarmee klaar was kreeg ik dus het scherm met Windows opstarten en daarna 217381 (willekeurig getal :p) van toepassen 217381. Daarna kreeg ik het login scherm maar dan geen accounts maar dat Windows Update installeren (weet niet hoe ik het anders moet noemen). Toen hij bij de honderd procent was bleef hij daarop. Nu staat hij al 2 of meer uur op 100%. Weet iemand wat ik moet doen?
 
Hallo,

Ik zou je computer gewoon uitzetten en dan weer aan. Als het dan nog zo blijft moet je een systeemherstel doen voor dat windows opstart(dit kan niet bij alle computers). Je klikt dan op F8 voor dat windows opstart, en na het bios. Dan klik je op de bovenste regel, daar staat waarschijnelijk: computer herstellen.
Daarna wijst het zich van zelf. Ik hoop dat dit helpt.

Mvg,

Martin de Groot
 
Weet je toevallig hoeveel/welke updates ie mee bezig is? Ook welke computer/laptop heb je? Ik adviseer hetzelfde als Martindg. Waarschijnlijk is ie wel klaar met de updates, maar kan ie op een of andere manier niet verder. Het lijkt me niet dat je computer het daarna ineens niet meer doet. Ik heb zelf ook wel eens tijdens het updaten de computer uitgezet, terwijl die zei dat ik hem niet uit mocht zetten. Daarna werd ie netjes opgestart en de updates afgerond.

Suc6:D!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan