&**(^ Door een link aan te klikken mijn hele tekst kwijt die ik voor je getikt had.
Ik heb nu even niet meer tijd.
Brand deze ISO van Norton, zoek de diskcheck op en run die eens. Die lijkt beter te zijn dan de disktest vanuit de verkenner.
Bij mij vond hij nog wat fouten. Niet gezegd dat dat je probleem oplost.
http://community.norton.com/en/forums/downloadable-ghost-15-recovery-disk-iso
Zo, even wat tijd. Wat vooraf ging:
Ik heb ook al een poos update problemen. Die los ik weliswaar op met oude images, maar de problemen blijven terugkomen. Images die ik als goed beoordeelde blijken soms later toch niet meer goed. Reden voor mij om de HD te verdenken. Wat je dan doet is een checkdisk en als die zegt dat alles goed is ga je verder.
Wat ik echter al een keer eerder heb meegemaakt, met een andere HD overigens, is dat de Windows check niet goed doorlopen kon worden en dat de check van de Norton Rescue Disk de check wel goed doorliep. Om die reden heb ik gisteren de Norton disk gebruikt om te controleren. Die haalde er idd. ook een paar fouten uit. Helaas heb ik niet opgeschreven welke fouten dat waren, maar het waren voor mij wat onbekendere kreten. Ik kan zo niet zeggen onder welk menu-item die controle zit. Niet onder utilities in elk geval. Ik meen het bovenste item. Niet direct een item waar ik het zou verwachten.
En Windows 10 heb ik op mijn desktop en laptop helemaal niet nodig. Het biedt blijkbaar weinig extra's en geeft veel kans op problemen. Dus ik blijf er ver van.
Mijn huidige systeem lijkt goed te zijn: ik kan updates verwijderen en weer toevoegen. Dat zegt echter blijkbaar niet alles, want zo leken sommige images ook goed en moest ik toch terug naar die van een aantal weken geleden (ik maak er 2 per week)