Windows Update Nu Al Kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedereen Gelukkig Nieuwjaar!

Zo vak voor oudejaarsdag ben ik natuurlijk weer verder gegaan met overgaan van de ene computer naar de andere.
Zo heb ik nu mijn Adobe CS geïnstalleerd enz. Vandaag ben ik bijvoorbeeld bezig met het instellen van E-mail accounts en het hopelijk probleemloos importeren van de e-mail berichten.

Maar er moet, zonder enige bijzondere extra setting in de bios of zo, toch gewoon met F8 tijdens start-up in de safe mode gekomen kunnen worden.
Vaak is het een kwestie van als een waanzinnige herhaaldelijk drukken op de F8-toets zodra op de aanknop gedrukt is. Overigens moet windows dan wel met een koude start gestart worden en niet vanuit slaap- of sluimerstand, want dan werkt het niet.

Ik heb enkele dagen geleden het waanzinnige herhaaldelijk drukken of de F8-toets geprobeerd vanuit een koude start.
Het lukte me weer niet om in de veilige modus te komen, maar vlak voor het scherm "Staring Windows", hoorde ik een harde piep/bleep in de computer, dus niet via de speakers.

Er gebeurde wel iets. Misschien deed ik iets fout of was ik te langzaam :eek:
Ik zal het vandaag of morgen nogmaals proberen.

Moet de "Num Lock" Caps Lock"/"Scroll Lock" indicatie lampje branden om in veilige modus te kunnen komen?
 
de "Num Lock" Caps Lock"/"Scroll Lock" indicatie lampje etc. zijn niet van belang bij gebruik van de F8-toets
Bij sommige laptops hebben de F-toetsen een dubbelfunctie door tegelijk de Fn-toets ingedrukt te houden. Maar dat is dan duidelijk te zien op het toetsenbord.
 
Laatst bewerkt:
Ok, dan ga ik het z.s.m. nog een keer proberen. :eek:
Dan was ik te traag. Want ik probeerde waanzinnig vaak op F8 te drukken en ik probeerde de "Num Lock" Caps Lock"/"Scroll Lock" indicatie lampje etc aan te krijgen. :eek:



Gelijk maar even geprobeerd, twee keer.
Eerste keer als een waanzinnige telkens op de F8 toets gedrukt en de "Num Lock" Caps Lock"/"Scroll Lock" toets met rust gelaten. Inderdaad op nieuw gepiep/bleep uit de computer maar geen veilige modus.
Tweede keer gelijk de F8 toets gedrukt in deze ingedrukt gehouden. Geen gepiep/bleep uit de computer en geen veilige modus.

:confused:

Ik heb sowieso het idee dat het herhaaldelijk indrukken van de F8 meer doet i.v.m. het gepiep/bleep uit de computer, dan het ingedrukt houden van de F8 want dan hoor ik niks uit de computer.
Misschien ben ik weer te traag? :confused:

Misschien toch maar weer even "HP" contacteren?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zit er misschien een SSD in de pc?
 
Beste matthijs27,

Ik heb een aantal quotes verwijderd van je, indien je direct reageert op iemand kun je hiervoor de optie "snel reageren" of "reageer op bericht" gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan