Windows updates na herinstallatie XP werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shark323

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2008
Berichten
17
Ik krijg onderstaande melding bij het draaien van windows update. Ben al een een uur aan het klooien met de de vermelde bronnen maar krijg het niet voor elkaar. Iemand nog een suggestie?

[Foutnummer: 0x8024D001]
De website heeft een fout geconstateerd en kan de gevraagde pagina niet weergeven. De onderstaande bronnen kunnen u wellicht helpen het probleem op te lossen:

MVG,
Jasper
 
a. Je breekt in in de vraag van iemand anders.
b. "Ben al een een uur aan het klooien met de de vermelde bronnen maar krijg het niet voor elkaar." Wat bedoel je daar nu mee? Zoals je gezien hebt heeft Mur gewoon braaf gedaan wat ik suggereerde, dus doe jij maar precies hetzelfde. En dat zal gerust langer dan een uur duren, ja.
c. Nog een extra suggestie, voor als mijn instructie het probleem niet verhelpt:
De Fixit utility draaien vanaf deze link

Overigens staat je foutmelding voor:
0x8024d001 -2145071103 WU_E_SETUP_INVALID_INFDATA Setup failed due to invalid data in the INF file.

Tijs.
 
@Shark323
Heb je een eigen topic gegeven, let er op dat je in het vervolg niet meelift in andermans topic.

 
Thx,

@Tijs: het probleem bij mij was dat ik al gelijk een foutmelding krijg als ik de updates wilde draaien. Nadat ik de TheKnight's instructies had gevolgd toch handig te weten dat het zo lang kon duren.
@WolfIlja: Muchos gracias. het werkt!

En Mik thx voor nieuwe topic. Ik zal er op letten.

Cheers,
Jasper
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan