Hoi Mik,
Het programma usb_devices_view heb ik gedownload en uitgepakt. Bij het uitvoeren hiervan vallen een paar dingen op:
1. Als ik het programma uitvoer zonder dat ik er iets in een USB poort zit en ik ook niet de melding gekregen heb dan zie ik dat in de kolom Stationsletter H vermeld staat en bij Veilig te verwijderen Nee. Het vreemde is dat in Computer H niet staat maar wel dus de actieve schijven zijnde C:, E:, en mijn DVD station F:. Dat de actieve schijven te zien zijn is normaal maar dat van de H schijf niet;
2. als ik nu mijn GPS apparaat van Garmin in een USB poort steek dan verschijnt de probleemmelding weer. Als ik nu het programma uitvoer terwijl de melding nog op het scherm staat en die dus verwijst naar de G schijf zie ik in het overzicht niets van de G schijf staan. Wel zie ik in de kolom stationsletter D: en H: staan en ook dat deze actief zijn. Echter als ik de probleemmelding verwijder in Taakbeheer en mijn GPS veilig verwijder dan zie ik in USBDeview dat de D en H er nog staan. Echter nu niet meer actief. Wel staat in de kolom Veilig te verwijderen Nee. Zie bijlage;
3. nadat ik mijn pc opnieuw heb opgestart zie ik nog steeds in USBDeview de stationsletter D en H. Dit is op zich weer vreemd omdat bij 1. alleen H zichtbaar was;
4. bij het de volgende dag opnieuw uitvoeren van USBdeview blijkt dat nu nog alleen de stationsletter H te zien is, maar nog steeds geeft de kolom Veilig verwijderen Nee aan. Als ik nu via USBdeview de H schijf probeer af te koppelen via Bestand > Geselecteerde apparaten afkoppelen dan gebeurt er niets.
Mijn vraag is nu of ik de regel van H mag verwijderen terwijl het USBDeview aangeeft dat dit niet veilig is. Overigens mijn GPS apparaat gebruikt zijn intern geheugen en een SD kaartje.
Ik heb alles maar zo uitvoerig mogelijk geschreven, maar vrees dat het hierdoor niet meer helemaal duidelijk is. Ik hoor het graag als dat zo is.
Gr.
Rob