Windows xp herstart altijd en kan niet in boot menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

dizzyboy97

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Hallo,
Windows xp herstart altijd. Hij laad dat groene balkje met windows logo. En daarna herstart hij terug opnieuw op. Het toetsenbord reageert niet. Nochtans het werkt want ik gebruikte hem voor een andere pc. zolang het toetsenbord weet ik echt niet hoe je in het boot menu moet gaan.

info: Windows xp Media center edition. 512 mb ram (zeer zwak)
onlangs kon ik er wel in maar er was een virus bestand "csrss.exe" 3 dezelfde. Die van in system32 moest je laten staan en de andere 2 heb ik verwijderd.

ps: sorry voor mijn zoveelste vraag voor vandaag maar heb men zolder opgekuist :-)

Laatst bewerkt:
Heb je een harde schijf uit een andere pc geplaatst in je pc? Zo ja: gaat niet werken tenzij exact dezelfde hardware in de pc zit, zo niet zal je windows opnieuw moeten installeren.

Neen de harde schijf heb ik niet uit een andere pc gehaalt. Ik dacht ook om windows xp opnieuw te installeren, maar zolang ik niet in boot menu kan gaat dat niet. toetsenbord reageert niet (en hij werkt)

Laatst bewerkt:
Probeer het eens met een PS/2 toetsenbord. Ik had hetzelfde een flinke tijd terug en zo kon ik wel in het boot menu komen.

Aha, idd zoals gesuggereerd: probeer een PS/2 toetsenbord. Oudere pc's reageren vaak niet op een usb toetsenbord tijdens het opstarten.

Ik heb PS/2 toetsenbord gebruikt en idd ik kan het boot menu. Bendankt !!! Windows xp is nu succesvol geinstalleerd. Werkt excellent :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan