Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

leutjebreedbek

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2009
Berichten
650
Beste,

ik weet niet of ik de vraag in het goede doosje heb gelegd maar in elk geval; Ik heb Windows XP op mijn computer [ met daarbij Linux Ubuntu] en sinds een tijdje loopt firefox mijn web browser steeds vast als ik een liedje luister of filmpje kijk op YouTube. hij speelt maar enkele secondes en loopt daarna vast waardoor ik via taakbeheer firefox afsluit en maar opnieuw opstart. hartstikke vervelend dus.. weet iemand hiervoor een oplossing??

alvast bedankt
Leutjebreedbek
 
Probeer Firefox eens te herinstalleren, herinstalleer Flash ook even.
 
Beste,

dit heb ik geprobeerd [ beide] maar wil niet helpen. ik opende net weer youtube en zodra ik wat afspeel loopt internet vast.
 
Firefox kan soms tot problemen leiden, (bij mij ook)
- werkte je firefox daarvoor wel goed?

Gebruik een andere browser zoals: chrome, explorer?
- kijk dan of het daar ook gebeurd, dan kunnen we meer weten over je situatie
 
Beste,

sorry voor de wat late reactie. maar helaas dat werkt ook niet. heb het met IE geprobeerd en chrome maar beide lopen ook bij youtube vast of stotteren heel erg
 
beste,

ik snap u doel van de vraag niet precies,
maar zal het zo goed mogelijk proberen te omschrijven

Ik heb gewoon een desktop computer die ik gebruik om een beetje internet spelletjes te doen. verslagen te maken voor school e.d. , ik heb zowel windows als Linux op mijn computer. van mijn 300 gig hardeschijf heb ik 22gig besteed aan Linux. en persoonlijk denk ik dat het daar aan ligt dat mijn RAM zich toch nog bezig houd met linux terwijl ik op Windows zit. ik heb overigens ook een 4 gig RAM in de computer. het merk is van Targa een ultra ang 64
 
Onmogelijk, als jij Windows opgestart hebt, kan je PC niet ook bezig zijn met Linux.

Mijn vraag was meer, wat voor processor heb je in de PC, wat voor videokaart, enz.
 
ahh oke dat dacht ik dat dat het misschien was omdat ik het gedownload heb als wubi.exe maar goed

processor: AMD Athlon(tm) 64 Processor 3500+ 1 core Socket 939
videokaart: HP L1740 op NVIDIA GeForce 6600 Type geheugen DDR2
RAM: Type DDR Grootte 1024 MBytes Kanalen Dual
hardeschijf: SATA type SATA-II 3.0Gb/s

ik hoop dat ik een beetje de gewenste info heb kunnen geven,. en anders wil ik ook wel een diagnose van speccy sturen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan